Nejste přihlášen/a.
Našla jsem v nabídkách fotoaparát Fuji S2980. Momentálně mám Nikon coolpix 25. Podle vašich zkušeností, můžete i doporučit podobný fotoaparát než je Fuji nebo jeho parametry jsou dostačující pro fotografa, který má za sebou focení jednoduším přístrojem a chce už něco víc?
doplněno 05.06.13 21:09:Muž mi chtěl udělat radost a chtěl koupit.
Vy musíte vědět zda je pro Vás "dostačující"..
Je to levný ultrazoom se všemi klady a zápory co k dané třídě fotoaparátů patří.
"nebo jeho parametry jsou dostačující pro fotografa, který má za sebou focení jednoduším přístrojem a chce už něco víc?"
Nebylo by špatné napsat co "víc chcete"...a co od něj očekáváte.
Koneckonců ale to jsou prakticky všechno věci které lze najít v recenzích..včetně ukázkových fotografií v plném rozlišení..
Stačí Vám jak fotí?
Vím, že v recenzích se něco dočtu, ALE tady na poradně vám věřím víc. Fotím v makro režimu a začínám zkoušet fotit portréty. Jsem začátečník, ale pomalu se chci dostávat na pokročilého (jestli mě někdo tak ohodnotí). S mých foťákem jsem seznámená se všemi funkcemi, je to můj třetí, tak pomalu bych se chtěla naučit i s manuálem. Vyvarovat se přepalů, mít hezké fotky za špatných podmínek, možnost nastavit si clonu.