Reklamace po 24 měsíční době

Od: Datum: 22.04.13 12:22 odpovědí: 6 změna: 22.04.13 18:31

Dobrý den,

mám dotaz. Když člověk přinese do prodejny ntb v záruce, která se proloužila o dobu, co byl v servise , je stále stanovena doba opravy 30 dní?

Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.04.13 12:24
avatar

Doba pro vyřízení reklamace je stále 30 dní.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mowla*
Datum: 22.04.13 12:24

Ano - pokud jde skutečně o uznanou raklamaci a zákazník se s prodejcem či servisem nedohodne jinak (zákazník má právo - nikoli povinnost, se dohodnout na jiných podmínkách).

doplněno 22.04.13 12:47:

Lomykar - teď tomu nerozumím... Zřejmě píšeš z pozice prodejce, kdy jsi (prodejce) reklamaci zamítl a zákazník - poté, jednal o dalším přímo s autorizovaným servisem.

Tím bys měl být ´ze hry venku´ - reklamaci řeší majitel (kupující) se servisem (potažmo z dovozcem/výrobcem), notes by tedy měl zákazník chtít po servisu, ne po prodejci - předpokládám, že doklad o tom, že ti servis (na základě jiné dohody s kupujícím) odmítl ´vrátit´ neopravený notes máš...

doplněno 22.04.13 14:30:

Tak ať to ´dobře´ dopadne... ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lomykar
Datum: 22.04.13 12:30

Dobrý den,

A pokud mu oprava nebyla uznána?( Klávesnice) . Zákazník to pak řešit přímo s servisem, dožadoval se dobropisu, ale ten mu neuznali. Ikdyž jsem chtěl ntb poslat zpátky neopravený, ještě v 30 denní lhůtě, servis mi to odmítl s tím, že je to v řešení s výrobcem. Samozřejmě zákazník přišel po 30 dnech, že tady nemá ntb a chce vrátit peníze.

Od: lomykar
Datum: 22.04.13 14:26

Ano, píši jako prodejce, doklad, kde mi odmítli zaslat ntb mám. Servis zamítl opravu a dostal od HP po řešení opravení klávesnice zdarma, to ale nepočítaj jako reklamaci, ale pouze neplacenou opravu ze strany HP.

Děkuji každopádně za informace, moc mi pomohly

Od: ladaadal*
Datum: 22.04.13 12:25

Ano, 30 dní je i v tomto případě.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.04.13 18:31

Doba opravy je stále 30 dní, pokud jste se na reklamačním oddělení nedohodli s prodejcem jinak.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.