Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám dotaz. Když člověk přinese do prodejny ntb v záruce, která se proloužila o dobu, co byl v servise , je stále stanovena doba opravy 30 dní?
Děkuji.
Ano - pokud jde skutečně o uznanou raklamaci a zákazník se s prodejcem či servisem nedohodne jinak (zákazník má právo - nikoli povinnost, se dohodnout na jiných podmínkách).
doplněno 22.04.13 12:47:Lomykar - teď tomu nerozumím... Zřejmě píšeš z pozice prodejce, kdy jsi (prodejce) reklamaci zamítl a zákazník - poté, jednal o dalším přímo s autorizovaným servisem.
Tím bys měl být ´ze hry venku´ - reklamaci řeší majitel (kupující) se servisem (potažmo z dovozcem/výrobcem), notes by tedy měl zákazník chtít po servisu, ne po prodejci - předpokládám, že doklad o tom, že ti servis (na základě jiné dohody s kupujícím) odmítl ´vrátit´ neopravený notes máš...
doplněno 22.04.13 14:30: Tak ať to ´dobře´ dopadne...
Dobrý den,
A pokud mu oprava nebyla uznána?( Klávesnice) . Zákazník to pak řešit přímo s servisem, dožadoval se dobropisu, ale ten mu neuznali. Ikdyž jsem chtěl ntb poslat zpátky neopravený, ještě v 30 denní lhůtě, servis mi to odmítl s tím, že je to v řešení s výrobcem. Samozřejmě zákazník přišel po 30 dnech, že tady nemá ntb a chce vrátit peníze.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.