Problémy se satelitem

Od: Datum: 11.04.13 11:09 odpovědí: 13 změna: 08.05.13 11:11

Dobrý den,
potřebovala bych poradit ohledně satelitu. Přestaly nám jít programy a když spustím automatické ladění, najde to sice všechno, ale když vyjedu z menu tak to napíše NEBĚŽÍ NEBO KÓDOVÁNO. Bylo to už i provozovatele, řekli že se to bude den vzpamatovávat, ale teď už je to asi 4 den a my jsme pořád bez televize. Co s tím?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.04.13 11:31

Zkuste napsat více podrobností.

Předpokládám že je to karta Skylink - protože s tou jsou teď potíže.

Napište jakou značku satelitního přijímače máte a jestli je karta v CI-modulu nebo přímo ve čtečce.

Pokud napíšete místo, odkud jste (přibližně), tak třeba někdo z blízkého okolí nabídne pomoc.

Pokud máte možnost, vemte kartu k někomu, kdo se satelitním příjmem baví nebo má lepší přijímač a zkuste kartu u něj.

Taky na stránkách skylink.cz jsou nějaké rady při problémech.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 11.04.13 11:37

Zapněte ČT1, nepřepínejte programy a nevypínejte přijímač a nechejte ho tak nějakou dobu. Zkoušeli jste to takto nebo jste jej po zjištění, že to pořád nejede zase vypnuli?

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jirbar*
Datum: 11.04.13 11:42

Srajlink zase měnil kódy. Nejspíš s tím takhle bude jebat moc často. Ti co nemají přístroj SKYLINK READY (s tím se chlubí) tak mohou mít smůlu.

Pokud nemají vypnuté zápisy na kartu tak to taky někdy může trvat dost dlouho než přijdou nové. Pochopitelně po celou dobu musí být satelitní přístroj puštěn na ČT1. Pomohlo by poslání refreše z internetu, ale to musí být zřízen internetový přístup. Pak taky můžete poslat SMS za peníze, nebo zavolat přímo Srajlink. Ti to většinou nezvednou.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: brunclik*
Datum: 11.04.13 12:46

Tohle přesně jsem řešil předevčírem. Vyřešil jsem to na internetových stránkách Skylinku vyžádáním znovuzaslání kódů na kartu. Během pěti minut to šlo (dole zvolte červené Rychlá pomoc a postupujte : Ano, Ano, Ne, ověřit číslo karty, obnovit zápis). Během načítání se to má nechat zapnuté na ČT1, trvat to má max. 15 minut.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jirbar*
Datum: 11.04.13 12:59

Chápeš že tohle je rada pro lidi kteří mají zřízený internetový přístup. Né všichni to mají.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: aroff
Datum: 11.04.13 13:04

Také jsem včera reaktivoval. Sice mám zřízený přístup, ale není potřeba ho využít. Stačí číslo karty.

http://www.skylink.cz/mam-problem-23.html#Proč+mi+nehrají+programy%3F

Ohodnoceno: 0x
 
Od: brunclik*
Datum: 11.04.13 13:06

Tomu nerozumím, jaký internetový přístup? K tomu se dá dostat přímo z hlavní stránky Skylinku.

doplněno 11.04.13 13:49:

Už chápu. Prostě přístup do části stránek po registraci. Dík za vysvětlení.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: aroff
Datum: 11.04.13 13:25
Ohodnoceno: 0x
 
Od: jirbar*
Datum: 11.04.13 14:08

Předpokládám že se nic nezměnilo. Na stránkách Srajlinku si k číslu karty mohu zjistit jen aktivní služby. K poslání refreše musím mít u Srajlinku svůj internetový účet. Ten mnoho lidí nemá, neboť se registrovali písemně bez mailové adresy.

doplněno 11.04.13 22:06:

"aroff" když něco tvrdíš tak to dokaž. Tady musím mít svůj účet abych mohl na kartu poslat refreš

https://registrace.skylink.cz…GOB_ChangeLang.do?language=CZ

Tady si mohu kartu "prohlédnout" i bez zákaznického účtu

https://registrace.skylink.cz/cms_eshop/CARD_FindCard.do

Dokaž kde pošleš na kartu refreš, aniž by jsi se přihlašoval do zákaznického účtu

doplněno 11.04.13 22:12:

Pokud máš na mysli ten jejich debilní dotazovací formulář( nevím k čemu vede) tak to je na úrovni telefonu, či SMS. Prostě přímý refreš bez svého loginu nepošlu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jofa®
Datum: 11.04.13 16:00

Dobrý den.

Taky jsem včera zíral, že mám všechny programy zakódované. Přehazoval jsem je sem a tam a nic. Po cca 1 minutě vše naskočilo jak má být.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: aroff
Datum: 11.04.13 19:22

Předpokládáte špatně, změnilo. Karta musí být registrovaná a je jedno jestli písemně nebo "internetově". Založený účet není potřeba.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ar*
Datum: 11.04.13 23:05

" "aroff" když něco tvrdíš tak to dokaž " Víš mohl bych napsat to samé.

Kdyby jsi se podíval na první odkaz, který jsem dal, tak bys pochopil, že mám na mysli něco jiného než sem dáváž za odkazy stále ty. Já se nebavím o reaktivaci v zákaznické zóně, ale o tomto (foto)

Protože jsem to tam nedávno "projel" i pantátovi, který se zaregistroval písemně, páč o internetu ví jen to, že to slovo už někde slyšel :), tak vím, že internetový účet založený nemá. Satčí mít zaplacené poplatky a pak to normálně funguje i pro ragistrované písemně. Máš-li s tím problém, to mě sice mrzí,ale nic s tím nesvedu. *jasne*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: volf
Datum: 08.05.13 11:11

Při výpadku programů zkuste projít následující postup. Vyloučít tím všechny možné příčiny problému a některá z rad vám snad pomůže příjem opět obnovit:

Skylink a CS link: co dělat když nehrají programy

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.