Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace mobilu(vyzvednutí)

Od: jajiin odpovědí: 2 změna:

Ahoj.. ;)

Rád bych se vás zeptal jestli máte zkušenosti s tím když jste reklamovali telefon a stav byl v pořádku a příjde poškrábanej, tedy v servise ho poškrábali. Jak to řešit? ;) děkuji za odpovědi

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hoummy*
hodnocení

0x

Pošlete jim zprávu o tom, že vám poslali poškozený telefon a že chce reklamovat reklamaci znova. Zde záleží na serioznosti prodávajícího

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Prijde poskozenej, znamena ze jsi ho posilal postou? Mas nejake jejich vyjadreni?

Servis pri prijmu vyrobku do opravy, v případě, že je výrobek nějak poškozen, měl by toto zapsat do reklamacniho protokolu. V tomto pripade je dokazovani ze uz byl vyrobek poskrabany na nich.

Urcite jim televon vratit zpet a uvezt tento problem.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]