Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak dostat video z kamery do PC

Od: jitka294* odpovědí: 10 změna:
Již předem děkuji za možné rady - porady. Dostala jsem videokameru panasonic D160 a ve filmování jsem nováček a tudíž nastal hned první problém, že mám na již uzavřeném / v kameře/ minidvd nahráno ledasco a nejde mi to přehrát v počítači, potřebuji k tomu nějaký program? V tomhle jsem opravdu nováček tak se odborníkům předem omlouvám. Fotky jsem si pěkně stáhla přes usb kabel, ale bohužel s videem mám problém a nevím jak ho přetáhnout do počítače a potom vypálit na klasické DVD zájemcům o toto video. Děkuji moc za odpovědi. *zed*

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Pokud to nenahrává an DVD jako Video-DVD, tak zcela určitě ano. Podívej se do manuálu, tam to bude popsané. Ke kameře bylo určitě ještě nějaký CD.
často se to řeší přes Fire-wire kabel. poradte.cz/..., ale to by bylo zbytečně složité. Nahráváte přímo na DVD, předpokládám, že tedy chcete DVD jen zkopírovat do PC a případně editovat. Jedinou překážkou může být DVD-RAM, který mnoho přehrávačů a mechanik neumí. Doporučil bych DVD-RW (také mazatelné) nebo DVD-R (jednorázová nahrávka).
jitka294*
hodnocení