Nejste přihlášen/a.
Předem upozorňuji,že v oblasti IT technologií nejsem odborník.Jsem majitelem mob.telefonu Huawei Vision.Mobil má vestavěnou navigaci,ale navigace nefunguje.Načte se trasa načte se moje poloha,ale nenaviguje - stále "hledá GPS" (nemůže najít satelity).Někteří odborníci tvrdí,že je nutný přístup k mobilní síti, jiní tvrdí,že ne (jen v případě stahování mapových podkladů).Mobil jsem z důvodu nefungující navigace dal na opravu v rámci záruky.Servis potvrdil závadu (při testu v servisu se závada projevila) a opravu provedl resetem softwaru.Ani pak však navigace nefunguje.
Byl bych rád,kdyby mi někdo potvrdil nebo vyvrátil,že při navigaci je nutný přístup k mobilní síti.
Díky za odpověď.
Nevím, jakou aplikaci používáš, ale obecně, pokud používáš mapy v režimu offline (máš je stažené telefonu a nestahuješ žádná další data), přístup k síti by neměl být potřebný. Závada bude pravděpodobně v samotném GPS modulu. Zkus ještě nějakou jinou mapovou aplikaci (nebo cokoliv, co používá GPS), jestli to nepůjde nikde, asi jde o HW závadu.
doplněno 23.03.13 16:30:Jestli nefungovala ani jedna a nepomohl ani reset, vypadá to na vadný GPS modul. S tím nic neuděláš, reklamuj to.
doplněno 23.03.13 16:32:Pardon, nevšiml jsem si, že jsi to už napsal.
Nemusí se nutně jednat o závadu. Hledání GPS obecně trvá dost dlouho a je potřeba, je vyhledávat v otevřeném prostranství. Doporučuji zkusit chytit signál GPS někde v otevřeném prostranství (tedy venku a ne mezi vysokými budovami). Pokud Váš mobilní telefon nezachytí signál do 10 minut, tak se s 99% pravděpodobností jedná o závadu.
Pro funkci GPS není nutný přístup k mobilní síti.