Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Lednička s mražákem

Od: jirda27* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,mám na chalupě lednici s mražákem-whirlpool.V zimě se nerozeběhne až když zatopím-už všeobecně známá věc.

Někde jsem zaslechl,že to jde vyřešit ,nainstalovat top.tělísko,nějak v tom smyslu?Nemá s tím někdo zkušenost,nějaký návod a

pod. Pokud ano dám kontakt ,díky Jirka

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Nenapadá mě důvod proč by lednička potřebovala topné tělísko. Že by nějaké venkovní čidlo, které měří teplotu bytu? To je podle mě taky blbost. My jsme celou zimu netopili, v baráku zima jak na Antarktidě, ale lednička jede pořád. Já bych to viděl, že bude někde asi nějaká vada.

jirda27*
hodnocení

Zdravím,no byl jsem v servise u odborníků a ujistili mě,samoodmražovací lednice pokud nebude v místnosti min12stupnů nepojede.Což je fakt.Ta předchozí co se musela občas odmrazit,ta makala celou zimu v poho.Nějací kutilové už nevím kde

jsem na to narazil to vyřešily.Kam se co nainstaluje a jak,to by se mě teď hodilo.Díky J.

jirda27*
hodnocení

Zdravím,no byl jsem v servise u odborníků a ujistili mě,samoodmražovací lednice pokud nebude v místnosti min12stupnů nepojede.Což je fakt.Ta předchozí co se musela občas odmrazit,ta makala celou zimu v poho.Nějací kutilové už nevím kde

jsem na to narazil to vyřešili.Kam se co nainstaluje a jak,to by se mě teď hodilo.Díky J.

tom11
hodnocení

0x

Zkuste na poprvé zahřát konec čidla termostatu(trubičky)rukou,až termostat sepne,pak už by to mohlo chodit normal,jelikož pak při vypnutí zapne odtávací tělísko,atd.Ovšem záleží jak u které lednice,né všechny fungují takto,někde může být to čidlo i skryté.Přeji úspěch.

tom11

Taky je možnost že ten termostat už nemá dostatečnou náplň,a pak by také zapínal až při vyších teplotách (nebo už vůbec) než normálně,to řešit výměnou termostatu.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma mražák