Lednička s mražákem

Od: Datum: 19.03.13 22:26 odpovědí: 5 změna: 20.03.13 10:26

Dobrý den,mám na chalupě lednici s mražákem-whirlpool.V zimě se nerozeběhne až když zatopím-už všeobecně známá věc.

Někde jsem zaslechl,že to jde vyřešit ,nainstalovat top.tělísko,nějak v tom smyslu?Nemá s tím někdo zkušenost,nějaký návod a

pod. Pokud ano dám kontakt ,díky Jirka

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.03.13 06:57

Nenapadá mě důvod proč by lednička potřebovala topné tělísko. Že by nějaké venkovní čidlo, které měří teplotu bytu? To je podle mě taky blbost. My jsme celou zimu netopili, v baráku zima jak na Antarktidě, ale lednička jede pořád. Já bych to viděl, že bude někde asi nějaká vada.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 20.03.13 09:00

Zdravím,no byl jsem v servise u odborníků a ujistili mě,samoodmražovací lednice pokud nebude v místnosti min12stupnů nepojede.Což je fakt.Ta předchozí co se musela občas odmrazit,ta makala celou zimu v poho.Nějací kutilové už nevím kde

jsem na to narazil to vyřešily.Kam se co nainstaluje a jak,to by se mě teď hodilo.Díky J.

Datum: 20.03.13 09:01

Zdravím,no byl jsem v servise u odborníků a ujistili mě,samoodmražovací lednice pokud nebude v místnosti min12stupnů nepojede.Což je fakt.Ta předchozí co se musela občas odmrazit,ta makala celou zimu v poho.Nějací kutilové už nevím kde

jsem na to narazil to vyřešili.Kam se co nainstaluje a jak,to by se mě teď hodilo.Díky J.

Od: tom11
Datum: 20.03.13 10:21

Zkuste na poprvé zahřát konec čidla termostatu(trubičky)rukou,až termostat sepne,pak už by to mohlo chodit normal,jelikož pak při vypnutí zapne odtávací tělísko,atd.Ovšem záleží jak u které lednice,né všechny fungují takto,někde může být to čidlo i skryté.Přeji úspěch.

Od: tom11
Datum: 20.03.13 10:26