Nejste přihlášen/a.
Dobrý den chtěl bych se zeptat, jestli nemá někdo zkušenosti se servisem (řešení reklamací atd.) v Elektroworldu i v Datartu a má tak možnost srovnání. Chtěl bych se tedy zeptat kde mají lepší servis, žádné klamání spotřebitele, serióznější jednání, řešení reklamace a lepší poměr výrobků kvalita/cena. Již předem díky za odpověď.
Zkušenost s reklamací v electroworldu katastrofální. Jednalo se o chladničku mých rodičů.
Nejdříve přijel technik z autorizovaného servisu. Na místě zhodnotil závadu jako neopravitelnou (únik chladiva, byla někde nějaká prasklina). Potud OK.
Následoval telefonát na electroworld, jak dál postupovat, zda chladničku naložit a dovézt, či si pro ni přijedou. Odpověď byla, že jim máme nejdříve poslat všechny dokumenty (fakturu, dod. list a opravenku o opraváře), že to musí nejdříve posoudit přímo jejich rekl. oddělení a dají nám vědět. Takový je prý jejich postup.
Divné, když už rozhodl jejich smluvní servis, ale všechno jsem tedy oskenoval a emailem poslal. Bohužel v tom čase jak na potvoru musel otec odjet do nemocnice, takže vlastní odvoz tím pádem nepřipadal v úvahu. Když se už 10 dnů nic nedělo, tak znovu telefonát k nim s dotazem, "kde to vázne".
Paní se omluvila za zdržení a že to prověří a zaurguje. Za dalších asi 5 dní telefon od nich, že si tedy pro ni přijedou a že se nám ozve přímo přepravce (zase nějaká jejich smluvní firma, žádné PPL, DPD ani nic podobného). Přepravce se ozval za další 2 dny, že přijede pozítří (tudíž další 2 dny). Chladničku odvezli a opět se 5 dnů nic nedělo.
Následoval opět telefonát na electroworld, opět omluva a příslib urgence. Další den se ozvali, že si máme přijet pro novou chladničku. Rodiče přijeli, ale novou chladničku si rozhodně nevybrali, nechali si proplatit peníze a nazdar. Od doby, kdy jejich smluvní servisní partner rozhodl o neopravitelnosti vadného výrobku uplynulo 25 dnů do úplného vyřízení reklamace (díky bohu, že ta stará chladnička ještě trochu fungovala) - electroworld už nikdy více.
Tohle snad o ElectroWorldu vypovídá dost. Kdyby někdo někde našel to první vlákno, byl bych mu vděčný.
V Elektroworldu mi dokonce prodali tiskárnu která byla v prodeji jako nová, akorát už byla po opravě! Naběhli si sami, chyběl v ní toner, a zespodu byl štítek z opravny, a můžu říct že to byl řev na prodejně jelikož mi pořád nutili něco jinýho na výměnu. Málem jsem držel prodavače pod krkem dokud nevrátili peníze. Od tý doby jsem tam byl jen jednou, chtěl jsem nějaký technický parametry od routeru, a prodavač nevěděl ani pořádně co to router je, tak sem tímhle s touto prodejnou skončil.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.