Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Cena sestavení počítače - soukromě

Od: ttttt* odpovědí: 18 změna:

Dobrý den, rád bych tuto otázku položil všem "soukromým" informatikům..

Já jako student doučuji informatiku a můj klient mně požádal, abych mu sestavil počítač, s tím nemám problém.. Společně jsme vybrali součástky na sestavu podle požadavků za asi 40tisíc. Ještě je čas, ale o částce, kterou si vezmu já za sestavení jsme se nebavili. Vím, že v obchodech typu alza si za sestavení vezmou asi 2000 s tím, že u nich nakoupíte.. ve svéře "soukromé" vůbec nevím, kolik je běžná provize. Dále vím, že jsem student a nedělám to jako zaměstnání.. Přemýšlel jsem, že 1000kč za sestavení je vzhledem k ceně celé sestavy přijatelné pro obě strany, s tím, že je v plánu také výuka (jak co vypadá, jak se to zapojuje..) díky čemuž mi sestavení zabere mnohem více času, navíc budu muset dojet ke klientovi.. Nechci to dávat na hodinovou sazbu, kterou mám na doučování, protože budu doučovat a přitom ještě skládat nový počítač, proto jsem přemýšlel o celku 2000kč, tedy to samé, co by dostali v alze, ale bez jakékoli výuky apod.

Co si myslíte vy?

Prosím napište, zda jste z oboru, nebo máte-li zkušenosti..

Děkuji mnohokrát a přeji příjemný den

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

greenbull*
hodnocení

2x

Já si myslím že je to nevděčná práce. Pánovy bych pomohl obědnat počítač například v té alze a budete mít později klid. I tak vás bude s každou maličkostí otravovat. Dřív jsem sestavil ze pár počítačů a když teď něco nefunguje hádejte komu nejprve volají.

Ale jinak jestli do toho chcete jít tak 2000 bych si klidně řekl.

hodnocení

2x

Cena je taková, jakou je kupující ochoten zaplatit :) Nebál bych se ani těch 2000kč, tak si spočítej kolik hodin času na to budeš muset celkem vynaložit a přenásob to 100-200kč na hodinu, nebo podle toho jak si své práce ceníš. A podle toho stanov celkovou cenu za práci.