Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Elektroinstalační soklové lišty

Od: kemo® odpovědí: 10 změna:

Jsem elektrikář a plánuji v paneláku elektroinstalaci pro zásuvky provést v soklových plastových lištách s imitací dřeva. Problém je v tom,že jsem se s nima nikdy v praxi nesetkal.

Máte někdo nějaké odkazy na ceny,montování,zkušenosti apod...?

Děkuji

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pt®
hodnocení

1x

Lišty pro vedení kabelu vyrábí firma "Bolta", najděte si: bolta.cz a zjistěte si, kam dodávají, abyste si je došel koupit. - stařenka

bolta.cz/...

Lišty pro vedení /... Bolta katalog 09//...

Obvodové plastové lišty pro vedení kabelu slouží k zakrytí rozvodu internetu, kabelové televize a ostatní slaboproudé kabeláže v místnostech. Všechny lišty jsou dodávány jako systemové, tj. skládající se ze základního příchytného profilu a profilu krycího, který je možno opakovaně demontovat pro případnou instalaci nových rozvodů.

pity*
hodnocení

0x

Zdravím. Zkus si najít " Lišty Arbiton LMX ".

hodnocení

0x

...pro panelové byty je to velmi elegantní řešení. Minimum práce, jednoduchost, dobrý vzhled, nikdo nic nepozná.

doplněno 24.02.11 07:45:

příkladem

eshop.floorwood.cz/...

hodnocení

Nikde ale nevidím žádné zásuvky,samá llišta ale bez zásuvek :)

111®

Kopos Kolín má kompletní sortiment..lišty, zásuvky, rohy , krytky na zásuvky...

hop®

Jukni na kopos.cz/... ...

hodnocení

Nevíte jestli existuje nějaká prodejna v Brně se soklovými lištami na kabely? Mám ale na mysli pouze lišty,které se prodávají i se zásuvkami a tvoří tak komplet. Nikoliv pouze obyčejné lišty bez zásuvek.

Na internetu sice něco málo je,ale člověk to potřebuje vidět na vlastní oči a omakat si to...

pity*

Zdar. pokud se ti líbí ty Arbitony, tak by je mohli mít v prodejne V-Podlahy v Dornychu.

aces*

Prosím ťa poraď mám ten istý problem v panelaku ako si to vyriešil?

Ďakujem

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: