Elektroinstalační soklové lišty

Od: Datum: 23.02.11 18:43 odpovědí: 10 změna: 14.04.14 19:30

Jsem elektrikář a plánuji v paneláku elektroinstalaci pro zásuvky provést v soklových plastových lištách s imitací dřeva. Problém je v tom,že jsem se s nima nikdy v praxi nesetkal.

Máte někdo nějaké odkazy na ceny,montování,zkušenosti apod...?

Děkuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: pity®
Datum: 23.02.11 20:58

Zdravím. Zkus si najít " Lišty Arbiton LMX ".

Ohodnoceno: 0x

Od: pt®
Datum: 23.02.11 21:18

Lišty pro vedení kabelu vyrábí firma "Bolta", najděte si: bolta.cz a zjistěte si, kam dodávají, abyste si je došel koupit. - stařenka

http://www.bolta.cz/listy-pro-vedeni-kabelu/

Lišty pro vedení kabelů (PDF 0,89MB)Bolta katalog 09/10 (PDF 2,95MB)

Obvodové plastové lišty pro vedení kabelu slouží k zakrytí rozvodu internetu, kabelové televize a ostatní slaboproudé kabeláže v místnostech. Všechny lišty jsou dodávány jako systemové, tj. skládající se ze základního příchytného profilu a profilu krycího, který je možno opakovaně demontovat pro případnou instalaci nových rozvodů.

Ohodnoceno: 1x

Od: hop®
Datum: 24.02.11 00:23

Datum: 24.02.11 07:42

...pro panelové byty je to velmi elegantní řešení. Minimum práce, jednoduchost, dobrý vzhled, nikdo nic nepozná.

doplněno 24.02.11 07:45:

příkladem

http://eshop.floorwood.cz/new.php?newId:24%7CSoklova-lista-Arbiton-LM60-Maxima-pro-vedeni-kabelu

Od: kemo®
Datum: 24.02.11 17:57

Nikde ale nevidím žádné zásuvky,samá llišta ale bez zásuvek :)

Od: hop®
Datum: 24.02.11 18:53

Od: kemo®
Datum: 08.03.11 18:03

Nevíte jestli existuje nějaká prodejna v Brně se soklovými lištami na kabely? Mám ale na mysli pouze lišty,které se prodávají i se zásuvkami a tvoří tak komplet. Nikoliv pouze obyčejné lišty bez zásuvek.