Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
naše už víceletá pračka při ždímání skáče. Někdy odskáče i čtvrt metru z jejího místa. Nevíte, co by to mohlo způsobovat, případně kolik by stála oprava a nebylo by lepší zakoupit novou? Máte nějakou zkušenost?
Děkuji
Co je to "víceletá"? Co je to "pračka"? Tatramatky měly skákání snad přímo v "popisu práce". Po letech jsou uvolněné všechny tlumící prvky a také rozložení prádla hraje svoji roli. Opravy jsou většinou neúnosně drahé.
Nejsem žádný odborník, ale z vlastní zkušenosti vím, že nejvíce skáčí pračky s vrchním plněním. Dříve jsem měla 2 pračky s horním plněním a při špatně rozloženém prádle pochodovali po koupelně, nebo se mlátily o zeď. Nyní si kupuji / již třetí/ pračky s bočním plněním a pračky sedí na zemi jak přibité. Jeli prádlo při začátku ždímání špatně rozložené, tak si s tím pračka poradí.
Pokud je to opravdu Tatramatka s horním plněním, tak je div, že ještě slouží. Vzpomínám si, že se na to vyráběl z U profilů takový kříž nebo T, prostě podle rozložení koleček, aby nemohly jezdit po podlaze. Podívala bych se ze spodní strany, oměřila a nechala bych si takový podstavec u zámečníka svařit. Jinak současné pračky s horním plněním se už nepohybují, protože při osazení na místo se pomocí páky kolečka zvednou a pračka stojí na nožičkách.
Ulrika . Akú máte pračku typ. TATRAMAT MINI alebo TATRAMAT 245.Ak máte SKYPE uvedte a pošlite mi heslo dám Vám návod
Mayer Trstená 04.01.2011
Ulrika . Akú máte pračku typ. TATRAMAT MINI alebo TATRAMAT 245.Ak máte SKYPE uvedte a pošlite mi heslo dám Vám návod
Mayer Trstená 04.01.2011 Dopľňam e mail mayer@oravanet.sk.
PS.odpovedzte čo najskôr lebo na tieto stránky chodím veľmi málo