Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Změna na 3 fáze od PRE

Od: indy3d* odpovědí: 5 změna:

Jsem laik. Máte někdo zkušenost se změnou elektřiny od PRE v panelovém domě?

Chtěl bych mít tři fáze kvůli varné desce a zajímala by mě vaše konkrétní zkušenost s cenou. Kolik to tedy stálo?

Nyní mám 1x25A.

Děkuji.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

brok*
hodnocení

2x

Silový kabe 3x 400 volt je protažený po celé délce paneláku. Na něj jsou v patrech připojeny domácnosti aby celková zátěž spotřeby celého domu nebyla jen na jednom drátě.Nejdříve se zeptejte na Pre zda vám to vůbec povolí. Mají seznam řemeslníků kteří s nimi spolupracují a zařídí zhotovení podle norem a revizi. Pak vám vymnění elektromněr.

hodnocení

1x

myšlenka dobrá. cena realizace neúměrně drahá. To není jako připojit internet! Hodně věcí se musí vyměnit, hodiny přívod, jistice a obávám se že tam ani 3 fáze nebudou jako standard... no možná někde u výtahu.

ferda1954*
hodnocení

0x

Protože se k tomu nikdo nemá tak to budu já kdo vám zkazí vánoce.Pokud ve vašem paneláku jsou tři fáze zavedené tak zaplatíte za jistič podle síly 5-10 tisíc.Kabel třífázový nové jističe skříňku na jističe .Bude-li firma slušná tak se vejdete do 20000,-kč.

buss
hodnocení

0x

Obává se, že tady nejsou 3 F vytaženy až nahoru

kjanik112*
hodnocení

0x

Musíte ale také vědět, že při třífázovém proudu budete automaticky a trvale zařazen do vyšší sazby za elektřinu, za ten samý odběr, co máte teď, budete trvale platit víc.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma vymena jistice

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.