Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zateplení stropu nebo půdy?

Od: jarda63* odpovědí: 26 změna:

Chci stavět bungalov a mám dotaz zda je nutné zateplovat střechu pokud nebude půda pochozí. Snad by mělo stačit dostatečně zateplit jen strop. Ještě podotýkám, že jsem naprostý laik a začátečník :)

26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jabraka*
hodnocení

1x

I projektanti dokáží dělat a navrhovat nesmysly.Oni to přece platit nebudou.Ale logicky uvažováno,musíme se na budoucí dům z prvního pohledu dívat jako na celek.Tedy,zateplit plášť budovy,k němu patří i střecha.Jak by řekl Milan C.Nezateplit střechu,je jako by sis v zimě nevzal čepici!

Pak teprve se rozhodnu,které další ztráty eliminovat.Okna a dveře,podlahy a nakonec i strop.Tam pak nemusím dávat izolace tolik,jako když by nebyla izolována střecha.

JABRAKA

08.11.10 15:05

Jardo, *hej*

jarda63*
hodnocení

On mi to totiž takhle projektant původně navrhl, kdybych se náhodou rozmyslel a chtěl na půdě něco budovat. Jenže já nechci :)

Tak že, odspod - SDK, mezera, parozábrana na na trámy, izolace 22 mezi trámy, nad trámy 10 izolace křížem, a pak nevím zaklopit OSB je prý blbost.

standam*

jj, OSB je jak pises blbost, izolace musi byt odvetravana. Pokud chces dat izolaci nad tramy nebudes mit kam dat zaklop, bylo by nutne udelat rost a jako zaklop pouzij prkna s mezerou. Uvidis jak to vyjde, lepsi bude dat veskerou izolaci nad nebo pod (zalezi na ukonceni stropu)

Pak staci 28-30cm standartni izolace, to uz je doporucena tloustka

10cm nad tramama nebo pod je tak akorat normova hodnota ne doporucena

Pokud nemusis zaklop nedelej, pokud ano dej jen prkna. Sla by pouzit difuzni deska, ale drahe a osobne tomu neverim

doplněno 10.11.10 19:04:

jeste to upresnim:)

OSB lze pouzit, ale je nutne kolem sten vetrani + mezi OSB a izolaci musi byt mezera cca 6-8cm nebo je ridce provrtat cca 20mm.

jarda63*
hodnocení

Těch deset je málo i když je mezi trámy 22?

standam*