Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zateplení - technologie

Od: honza75* odpovědí: 8 změna:

Zdravím. Mám brouka v hlavě. Jsem laik a doposud jsem si myslel, že při zateplování za použití polystyrénu se na desky natáhne vrstva stěrky, vloží perlinka, která se přestěrkuje a nakonec se natáhne omítka + případně barva dle volby. Mám dojem, že u dvou budov, které jsem viděl zateplovat v Brně nedávali perlinku. Tedy na polystyrén rovnou nějakou stěrku a možná i rovnou barvu (bez omítky). Je to jen můj dojem, nebo techlogie již pokročila?

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hospodin*
hodnocení

0x

s tím jsem se ještě nesetkal.Možné je ledcos, ale o technologii bez použití perlinky osobně nevím.

Pokud jste vkládání perlinky nepřehlédl, s větší pravděpodobností bylo na stavbě nějaké "bratrstvo kočičí pracky", které nedodrželo správný postup, tj. nalepená a kotvená Izolace / lepidlo s perlinkou / lepidlo 2. vrstva / fasáda.

jabraka*
hodnocení

0x

Brouka z hlavy vyžeň,jen ses špatně díval.Odjakživa se nalepí nejprve polyš,zajistí se kotvami do stěn,na to lepidlo,pak perlinka a opět lepidlo.Takže pokud přijdeš chvilku poté,perlinku již nevidíš,Vidíš jen vrstvu lepidla.Po zaschnutí a mírném přebroušení,se nanáší barevná omítka -fasáda.

JABRAKA

honza75*
hodnocení

bude te zřejmě jak říkáte. Každopádně co budova a "firma" to asi trošku jiný postup. Jedna z budov byla 2. patrová budova s členitějším reliéfem, tam přísáhám, že kotvy do 10 cm polyše nedávali, ale ani tu perlinku jsme nezahlídl a jezdím tam každý den. U druhé budovy to byl boční štít starého, cca 4. patrového domu, plocha určitě přes 100m2. 2 maníci na lešení vesele mazali lepidlo na polyš, sledoval jsem je delší dobu, byli zrovna cca v polovině štítu a perlinka žádná. Tak nevím.

hospodin*