Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím o radu,koupila jsem již použitý kočár,který silně zapáchal plísní a zatuchlinou.
Rozebrala jsem ho,vše co se dalo vyprat jsem dala do pračky a korbu a stříšku jsem drhla ručně.
Kočár je již zbaven prachu a nečistot,ale stále zapáchá po zatuchlině a plísni.
Ptala jsem se paní která mi jej prodala a ta že ho měli ve sklepě rok a půl.
I taška ,slída,nánožník prané v pračce na 40stupňů zapáchá dále.Ale i korba a stříška,
které jsem poctivě čistila.
Jak se mám zápachu zbavit?
Děkuji Pavla
Dobrý den Pavlo. Před lety jsme měli téměř stejný problém. Myslím, že se s tím nedá dělat nic. Je to jako u dlouhodobě zakouřených prostor, kde můžete malovat třeba 100x a pořád tam bude smrad z tabáku. Zkrátka se to nasákne do materiálu a zápach se stane jeho součástí. Můžete to nechat venku větrat celý rok (což je nesmysl) a stejně to nebude nic platné. Na zdi již existují přípravky, ale na materiál z kočárku nevím. Nejsem odborník,ale mám tu zkušenost.
Je mi líto, že Vás svým názorem nepotěším. Na Vámi položenou otázku jak vyčisti, odpověď neznám. A můj názor Vás zajímat nebude,to jste slyšet nechtěla. Ale neriskoval bych zdraví svého dítěte. Kočárek bych se pokusil vrátit. Pokud by nějak onemocnělo dítě, náklady a starosti by byly mnohem větší než cena kočárku. Možná by znal správnou odpověď hygienik, lékař apod.
ja desinfekci bych pouzil octovou vodu, dukladne vystrikal treba rozprasovacem v tom octovou vodu ono to zapach urcite vezme a nechal to poradne vyvetrat
michal958. Věřte tomu, že rádcové nad Vámi mají pravdu. Nic na to nepomůže. A určitě ne ocet. Bude to smrdět zatuchlinou a ještě octem :D
jenže kočár nebyl nejlevnější,a paní mi teď velkoryse poradila ať ho prodám dál,když se mi to nelíbí a třeba ho prodám ještě dráž...no co dodat...už snad jen nakopat do pr...