Bohemia energy - zkušenosti, recenze, názory

Od: Datum: 04.08.12 22:52 odpovědí: 99 změna: 31.08.16 08:27

Před několika dny u mne byli dva zástupci Bohemia Energy. Nabídli mi levnější elektřinu a plyn. Samozřejmě se mě snažili přesvědčit (je to jejich práce, takže to chápu), ale já nikdy nic nepodepisují ihned. Vzal jsem si smlouvu na prostudování a našel nějaké diskuze na internetu. Bohužel jsou většinou několik let staré, takže bych se rád zeptal lidí, jaké s nimi mají aktuální osobní zkušenosti. Nejvíce mne zajímá:

1. Jak vypadá vyúčtování?

2. Jak to vypadá s přeplatky? Vrací se?

3. Vráti mi Bohemia Energy i nedoplatek třeba 50 Kč?

4. Jaké máte zkušenosti se zákaznickým oddělením Bohemia energy?

5. Našel jsem informace, že za volání na infolinku se platí a trvá dlouho, než vás přepojí. Já ale našel jenom standardní linku a přepojen jsem byl do půl minuty. Nevíte, o co se mělo jednat?

6. Zaslalo někomu z vás z Bohemia energy nabídku emailem? Přeci jenom, mám to raději emailem než jenom od obchodního zástupce.

7. Jaké máte zkušenosti s rychlosti reakce Bohemia energy?

8. Zvýšili někomu z vás Bohemia energy inkaso jen tak?

9. Musí se stále platit aktivační a deaktivační poplatek? Nikde jsem nic nenašel.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: bohemiaenergy*
Datum: 05.08.12 13:21

Dobrý den,

jsem oficiální zástupce BOHEMIA ENERGY entity s. r. o. Snažíme se nove monitorovat internet, abychom vyšli našim zákazníkum co nejvíce vstríc. Pokusím se Vám odpovedet na všechny Vaše otázky.

1.Jak vypadá vyúctování?

Vyúctování se kompletne zmenilo v prvním pololetí roku 2011. Vzali jsme si vyúctování nejvetších energetických spolecností v CR a snažili jsme se udelat to naše ješte lepší tak, aby bylo pro naše zákazníky nejprehlednejší.

Šablona vyúctovací faktury byla také aktualizována dle požadavku energetického zákona s úcinností od 31. 1. 2012.

2.Jak to vypadá s preplatky? Vrací se?

Samozrejme, preplatky od 100 Kc se vrací automaticky. Podle našich všeobecných obchodních podmínek, oddíl B, odstavec 14. (viz http://www.bohemiaenergy.cz/res/files/doc/ocr_ramcova_smlouva.pdf) musí být preplatek vrácen do konce mesíce následujícího po mesíci, ve kterém bylo zasláno vyúctování. Bežne preplatek vracíme jeden až dva týdny pred jeho splatností.

Doporucujeme metodu vrácení formou prevodu na bankovní prevod, je to podstatne jednodušší a rychlejší, nežli poštovní poukázkou. Aktuálne nastavená forma vrácení každého preplatku je uvedena na vyúctovací fakture s daným preplatkem. Pokud si zákazník explicitne nezažádá o bankovní prevod, má automaticky nastavenou metodu vrácení formou poštovní poukázky.

Jak BOHEMIA ENERGY entity s. r. o. oznámit, že chcete zaslat peníze na bankovní úcet (to potrebujeme proto, abychom vedeli, že vám úcet skutecne patrí. Bráníme se tak proti tomu, aby nekdo zneužil vaše údaje a my peníze poslali na cizí úcet):

Pokud z požadovaného bankovního úctu probehly alespon dve úhrady (zálohy nebo vyúctování) na daném zákaznickém úctu a zároven nejsou evidovány platby z jiného bankovního úctu, tak nám stací pouze oznámit, že chcete poslat peníze na tento úcet.

V ostatních prípadech je nutné u nás císlo bankovního úctu registrovat písemnou žádostí s vlastnorucním podpisem majitele zákaznického úctu (z duvodu ochrany zákazníka).

Naopak, od našich zákazníku víme, že je v poslední dobe bežná praxe dominantních dodavatelu prevádet preplatek bez souhlasu zákazníka na budoucí zálohy a nevracet jej vubec.

3.Vráti mi Bohemia Energy i nedoplatek treba 50 Kc?

Pokud si o to požádáte, vrátíme Vám rádi jakoukoli cástku. Zákazníkum doporucujeme takovýto preplatek vracet formou bankovního prevodu.

4.Jaké máte zkušenosti se zákaznickým oddelením Bohemia energy?

Zde doporucujeme vlastní zkušenost. Mužete nám zavolat, použít formulár, poslat e-mail nebo náš navštívit osobne. Kontakty naleznete na http://www.bohemiaenergy.cz/d…sti-o_bohemia_energy-kontakty

Presvedcte se sami, jak rychle, pohotove a ochotne dokážeme reagovat. Zeptejte se našich operátoru na cokoli, co souvisí s naší prací. Poslední mesíce velmi intenzivne investujeme do kvality poskytování naší zákaznické péce.

Trvale take pracujeme na rozvoji naší webové kanceláre ( https://online.bohemiaenergy.cz/), kde si mužete sami zarídit vše potrebné. V této oblasti plánujeme výrazné novinky.

5.Našel jsem informace, že za volání na infolinku se platí a trvá dlouho, než vás prepojí. Já ale našel jenom standardní linku a prepojen jsem byl do pul minuty. Nevíte, o co se melo jednat?

Delší cekání na operátora je otázkou dávné minulosti. Od roku 2011 se nám více než 80 % zákazníku dovolá približne do 15 až 20 vterin, což je nadstandardní dostupnost zákaznické linky.

Jinak Bohemie Energy používá linku s predcíslým 844, tzn., že platíte jenom cenu místního hovoru – což je vetšinou pod jednu korunu za minutu. Navíc, vyplníte-li formulár na adrese http://www.bohemiaenergy.cz/d…kem-pozadat_o_zpetne_zavolani , zavolám Vám nazpátek a budete mít volání zadarmo.

Pracovní doba našich linek je ve všední den od sedmi ráno do osmi vecer, o víkendech od devíti do pul šesté odpoledne. Snažíme se delat pro naše klienty to nejlepší.

Zkuste si, prosím, zavolat na naše císlo 844 10 10 10 a sám se presvedcit o kvalite zákaznického servisu.

6.Zaslalo nekomu z vás z Bohemia energy nabídku emailem? Preci jenom, mám to radeji emailem než jenom od obchodního zástupce.

Ano, nabídku Vám velmi rádi pošleme e-mailem nebo bežnou poštou. Mužete využít služeb našich vyškolených zástupcu nebo si nechat poslat nabídku z naší centrály. Nejlepší je využít formulár na http://www.bohemiaenergy.cz/d…kem-pozadat_o_zpetne_zavolani , nebo využít jiný z našich kontaktu na http://www.bohemiaenergy.cz/d…sti-o_bohemia_energy-kontakty ,

V minulosti jsme využívali pro kontaktování nových zákazníku ruzné externí telemarketingové agentury. Tento zpusob se nám bohužel príliš neosvedcil a jeden rok tento zpusob již nevyužíváme.

Již delší dobu máme v provozu nový web, kde si potenciální zákazníci mohou sami spocítat prípadnou úsporu pri prechodu k Bohemia Energy, precíst detaily nabídky nebo požádat kontakt a vysvetlení nabídky. Veškeré tyto dotazy zpracováváme výhradne interne pres naše zákaznické call centrum.

V techto mesících také pracujeme s externím dodavatelem technologie webu na zcela nové nabídkové kalkulacce, která bude mít dle prání zákazníka dve základní možnosti: 1) orientacní výpocet úspory a 2) detailní výpocet úspory u Bohemia Energy. Toto porovnání, vcetne porovnání s naší konkurencí, si budete moci nechat zaslat na e-mail.

Pro naši sesterskou spolecnost predpokládáme realizaci na podzim roku 2012 a pro Bohemia energy do konce roku 2012. Je nutné totiž kompletne predelat náš web, proto prosím o pochopení.

7.Jaké máte zkušenosti s rychlosti reakce Bohemia energy?

Rychlost reakcí samozrejme hlídáme a kontrolujeme.

Nejrychleji se dá vec vyrešit zavoláním na naši linku 844 10 10 10.

Momentálne u bežných dotazu odpovídáme na e-maily do 48 hodin a na dopis do 3 pracovních dní. Pokud je pro zpracování standardního požadavku potreba spolupráce jiného interního oddelení Bohemia Energy, je požadavek realizován zhruba behem 5 až 10 pracovních dní, a to podle charakteru požadavku.
Samozrejme mohou nastat nestandardní situace, pri jejichž rešení potrebujeme soucinnost externích subjektu (napr. distributor, predchozí dodavatel elektriny nebo plynu, Ceská pošta, notár pracující na dedickém rízení atd.), kdy lhutu pro vyrešení nemáme bohužel zcela pod kontrolou. Takovýmto situacím se ovšem nevyhne žádný dodavatel.

Aktuálne pracujeme na tom, abychom na e-maily odpovídali rychleji než do 48 hodin.

8.Zvýšili nekomu z vás Bohemia energy inkaso jen tak?

Nepríjemnosti s neobvyklou zmenou záloh po vyúctovací fakture jsme identifikovali jen u prvních vyúctovacích faktur a to predevším z jednoho konkrétního duvodu:

Odecet byl proveden odhadem v okamžiku prechodu k jinému dodavateli (to jsou stavy na konecné fakture predchozího dodavatele a zároven pocátecní stavy na našem prvním vyúctování).

Toto je velmi duležité:

Pokud je odhad distributora príliš vzdálen od skutecné spotreby uvedené na elektromeru/plynomeru, tak se tímto muže cást spotreby prevést od predchozího dodavatele do námi fakturovaného období. To následne muže zpusobit navýšení zálohy.

My pak se pak domníváme, že jste meli vyšší spotrebu než je skutecnost. Na základe toho vám Bohemia Energy zvýší zálohy, protože se náš informacní system domnívá, že jste navýšili spotrebu. Když ale pak vidíme, že je to jenom chyba odectu, rádi vám zálohy snížíme.

Mimochodem odecet po zmene dodavatele provádí stále stejný distributor a ve stejném termínu.

Bohužel s tím nemužeme nic delat. Bohemia Energy sama kontaktovala Energetický regulacní úrad (ERÚ) a požadovali jsme povinnost fyzického odectu od distributora (lze overit na ERÚ). Bohužel jsme v CR velmi pozadu v implementaci nových technologií a distributori neumejí, a v blízké budoucnosti nebudou umet, dálkový odecet z meridla.

Distributori svou vysokou marži spotrebovávají v podobe transferu svým zahranicním akcionáru a velmi málo re-investují do své infrastruktury, tedy do možnosti instalovat meridla, která umí zasílat informace o skutecné spotrebe. Rozdíl mezi skutecnou a odhadovanou spotrebou je pak nekdy dosti dramatický.

Distributori se ale bohužel pohybují na "monopolním trhu" a ERÚ s nimi neumí efektivne vyjednávat v zájmu koncového zákazníka.
Proto Bohemia Energy alespon prijala interní opatrení v billingovém systému:

* Od ledna 2011 jsme implementovali nový fakturacní systém (billing) a financní systém (ERP). Naši zákazníci pocítili výraznou pozitivní zmenu približne do jednoho roku od této implementace, tedy od okamžiku startu jejich nového vyúctovacího období již jen pres naše nové informacní systémy (leden 2012).

* Od pocátku roku 2012 evidujeme více než 50% snížení dotazu a reklamací spojených s vyúctováním. Bez porízení nových a financne nákladných informacních systému by se nám toto nikdy nepodarilo.

* Od 08/2011 jsme navýšili délku období, po kterou u prvního vyúctování neupravujeme výši zálohy z 0 dní na 90 dní. Tuto lhutu jsme postupne prodlužovali u prvních vyúctovacích faktur až na soucasných 180 dní. Tímto jsme eliminovali efekt "odectu odhadem" v krátkém vyúctovacím období, který zpusoboval ony nepresnosti.

* Od dubna 2012 nás CRM system (systém rízení vztahu se zákazníky) informuje o fakturách, ve kterých je ve u první vyúctovací faktury s delším vyúctovacím odbobí než-li 181 dní výrazná zmena zálohy. Za výraznou zmenu zálohy je považována absolutní zmena vetší než-li 500 Kc, nebo 50 %. Takovýchto prípadu evidujeme nekolik stovek a dotcené zákazníky se snažíme sami pro-aktivne kontaktovat, overit situaci ve spotrebe a nabízíme úpravu záloh.
Pokud si preje zákazník výrazne upravit výši zálohy a dodá nám skutecne zmerenou spotrebu alespon za jeden kalendární mesíc, provádíme na vyžádání prepocet záloh a v prípade potreby adekvátne zálohy upravujeme jak smerem dolu, tak smerem nahoru.

Je pro nás duležité, aby byly zákazníci spokojeni.

9.Musí se stále platit aktivacní a deaktivacní poplatek? Nikde jsem nic nenašel.

Aktivacní poplatky byly zrušeny s úcinností od 15. 7. 2010 pro zákazníky ze segmentu domácností a firemní zákazníci mají individuální nabídky "šité na míru” pro jejich potreby.

Deaktivacní poplatky bývají spojeny jen s nedodržením délky smluvního úvazku. Pokud nám zákazník doloží oprávnenost predcasného ukoncení smlouvy, napr. stehování, zrušení odberného místa ci provozovny, tak nikdy deaktivacní poplatek nevystavujeme.

Ješte jednou: v prípade stehování, zrušení odberného místa nebo jiného oprávneného duvodu Bohemia Energy deaktivacní poplatek nikdy neúctuje.

Pokud byl deaktivacní poplatek již vystaven a jsou nám zákazníkem dodatecne doloženy patricné doklady, tak poplatek rádi zpetne zrušíme. Dejte nám prosím vedet.

Pokud však dojde k nedoloženému predcasnému ukoncení smouvy v prubehu smluvního závazku, což se casto deje pricinením jiného dodavatele, který nerespektuje bežící smluvní vztah, tak nám vzniká ztráta tím, že jsme již nakoupili pro dané odberné místo komoditu (elektrinu nebo plyn), kterou nikdo neodebere a proto se snažíme tyto ztráty alespon cástecne kompenzovat formou deaktivacního poplatku.

Tedy, pokud prejdete k jinému dodavateli, pak bohužel musíme deaktivacní poplatek úctovat.

Nabídne-li vám mobilní operátor levnejší telefon, take u nej musíte zustat dva roky a ze smlouvy se nemužete predcasne vyvázat, aniž byste doplatili zbytek paušálu, což bývá casto hodne vysoká cástka.

Prosíme proto o pochopení a veríme, že budete spokojeni s našimi službami a levnou elektrinou a plynem.

Ing. Robert Šíma

Vedoucí zákaznické péce

BOHEMIA ENERGY entity s. r. o.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sandokan1*
Datum: 06.09.12 11:42

Pane Šímo,

jak to prakticky funguje s průkazem Garance? Když uzavřu smlouvu v polovině roku, dostanu průkaz na konci kalendářního roku, nebo při ročním vyúčtování nebo rok po zahájení dodávky od Bohemia Energy?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: robertsima
Datum: 06.09.12 21:30

Služba Garance nižší ceny v sobě zahrnuje dvě plnění ze strany BOHEMIA ENERGY (BE). To hlavní se odehraje při ročním vyúčtování. Pro odběrné místo zákazníka provede náš fakturační systém dva výpočty celkové ceny za dodávku. Jeden výpočet je proveden s cenami dominantního dodavatele a druhý s cenami BE. Systém oba výsledky porovná a zkontroluje, jestli je celkový náklad za dodávku od BE nižší. Pokud by tomu tak nebylo (někdy může nastat případ, kdy je spotřeba zákazníka velmi nízká a neprojeví se plně úspora za MWh), poskytne BE zákazníkovi jednorázovou slevu tak, aby byla dodržena nižší celková cena za dodávku. Tuto službu poskytuje BE jako jediná na trhu. Zákazník nic nemusí hlídat, BE hlídá úspory za něj. Druhým plněním je tzv. Průkaz Garance. Ten zákazníkovi zpřístupníme ve webové kanceláři. Publikujeme ho zpravidla v prosinci, kdy jsou již známy ceny elektřiny na příští rok. Obsahuje přehledně všechna odběrná místa zákazníka a ukazuje jednotkovou úsporu na elektřině a/nebo zemním plynu. U elektřiny zobrazuje úsporu na příští rok, u zemního plynu zobrazuje úsporu v běžném roce. Je to z toho důvodu, protože ceny zemního plynu se v průběhu roku zpravidla mění a proto můžeme prokázat úsporu až na konci roku dodávky.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sandokan1*
Datum: 07.09.12 11:20

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Takto je to celkem jasné. Z informací, které jsou uvedené na ceníku Bohemia Energy není zřejmé, jak to funguje. Možná byste to mohli trochu upravit. Každopádně jsem rád, že se mi dostalo vysvětlení.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: karlosik
Datum: 07.09.12 10:46
Já mám velice špatné zkušenosti se všemi podomními prodejci bez ohledu na to, pro koho právě prodávají.U nás v baráku už byli snad 5x, pokaždé od jiného dodavatele a vždy zpívali stejnou písničku, přesně jak píšete.At je to Petr nebo Pavel, je to v lidech a odráží to stav společnosti-bohužel.Tady aspon lidi ve většině případů ušetří nebo je to ,,šul-null“-aspon podle porovnávačů na webu.Mě nejvíc vadí firmy poskytující půjčky lide , co už jsou zadlužení-to je hyenismus prvního řádu“.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: outvalid
Datum: 23.04.15 16:21

Ono je to všechno o lidech, já jsem v invalidním důchodu a když mám čas a přijde slušný člověk, tak si rád popovídám. Před pár měsíci u mě byla slečna s energiemi od firmy Bohemia energy a musím říct, že jsme si hezky popovídali a všechno mi pečlivě vysvětlila včetně úspory. Potom mi volali, abych jim potvrdil svůj zájem, takže beru proud o nich a mám z toho dobrý dojem.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: vbrezka
Datum: 08.06.16 20:56

Již cca 5 let se chceme dostat ze spárů Bohemia Energy ale dodnes se nám to nepovedlo a ani jinýmu prodejci energií.

Vždy když se pošle žádost v termínu o ukončení tak nám odepíší, že jsme nedodrželi termín kdy nám byla spuštěna energie a další rok nám zase napíší, že jsme to nepodali v termínu kdy jsme podepsali smlouvu. Takže pozor když se k Bohemia Energy upíšete není možnost od nich odejít a tím si nuceně udržují stav odběratelů.

Klidně ať si to pan Šíma přečte ať má také přehled jak to dělají, mě si v jejich databázi najde a uvidí kolikrát už jsme chtěli pryč a nešlo to.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: danuska77
Datum: 05.08.12 13:38

ja zkusenost mam. na elektrine jsme s bohemia energy usetrili jenom par stovek, pry mame prilis malou spotrebu, ale u plynu to bylo skoro tri tisice a to už je znat. takze v zasade muzu doporucit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jirikolenaty
Datum: 05.08.12 14:28

My plyn nemáme, ale uspořili jsme dosela slušně i za elektřinu. Našel jsem teda i nějaké levnější dodavatele, to je pravda, ale nechce se mi měnit každý rok dvakrát. U Bohemia Energy mám pořád levnější E než jsem měl předtím od PRE a slíbili, že to tak budou držet celé dva roky, na které jsem se jim upsal.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mayer
Datum: 06.08.12 18:14

Já jsem u nich nově, takže kolik jsem ušetřil ještě nevím. Ale slušná komunikace, slušný přístup. Smlouvu jsem podepsal přes internet, takže s žádnými prodejci jsem se potkat nemusel. Škoda ale, že přechod trvá tak dlouho, levnější elektřinu jsem začal dostávat až 4 mesíce po podpisu smlouvy. :(

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jirikolenaty
Datum: 06.08.12 18:31

Taky jsme museli čekat, prý jsou to lhůty ze zákona a taky se čekalo, až nás uvolní PRE, až doběhne výpovědní lhůta.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mayer
Datum: 07.08.12 22:18

Jj, tomu rozumím, ale člověk podepíše smlouvu v zimě, kdy je spotreba nejvyšší a vyplatilo by se nejvíc, a pak čeká. V létě se samozřejmě netopí a míň svítí a taky míň vaří aspoň u nás, takže kdyby přechod byl rychlejší, ušetřili bysme víc.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bundus
Datum: 12.05.15 23:24

Souhlasím, taky se nám podařilo dost ušetřit a jsme BE spokojeni, škoda jen, že u nich nejsme déle, ušetřili bychom ještě více.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hanzlikjitka
Datum: 07.08.12 00:04

Jejich prodejce mě taky nepřesvědčil, nepodepisuju nikdy nic mezi dveřma. Ale když jsem si to pročetla a prošla to s manželem, zdála se nám nabídka OK. Takže jsme uzavřeli smlouvu na webu. Trvalo to taky několik měsíců, ale měnili jsme dodavatele elektřiny už podruhé, takže vím, že rychleji to nejde. Tentokrát jsme změnili i plyn. Vyúčtování ještě nemám, tak uvidíme.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jagosh
Datum: 09.08.12 07:38

Jo, úspora bude určitě. Akorát že třeba 60 korun... brácha taky změnil dodavatele energie a nakonec ušetřil fakt jen pár korun.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: manuchao
Datum: 10.08.12 11:24

Já měl trochu problém s jejich vyúčtováním připadalo mi nepřehledný. Změnili to až loni a je to mnohem lepší, zaplaťpánbůh. Škoda, že to tak dlouho trvalo, v tom původním aby se pra.e vyznalo :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: danuska77
Datum: 22.08.12 01:11

jo, zalezi na spotrebe. my na elektrine usetrili taky relativne malo, ale manzel si je vzal i do restaurace kterou ma v pronajmu a tam usetril hodne. proste cim vtsi spotreba tim vetsi uspora. a u plynu je uspora znat i pry mensi spotrebe.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.08.12 18:58

Ta jejich garance ceny mi přijde podezřelá. Nevíte náhodou, jak je to s tou garancí? Nepřišel jste někdo na to, proč to tak maj?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kelly*
Datum: 13.08.12 22:44

Dle vyúčtování, který pravidelně dostáváme jsou podstatně levnější než většina dodavatelů. Srovnávala jsem si to. Ale to může být za pár let úplně jinak. Přeplatky mi ale pravidelně vracejí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: arnold*
Datum: 14.08.12 01:14

Mnoho firem zaměstnává armádu zaměstnanců v administrativě a naprosto nesmyslně ještě k tomu. To se potom nedivte, že máme tak vysoký ceny.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lini
Datum: 14.08.12 04:01

Bohemia Energy je alternativní dodavatel energie. Na rozdíl od ČEZu nebo EONu nemají takové náklady. Proto ta nízká cena. Ale určitě bych se na cenu jenom nespolíhal. Máte i další parametry, proč si vybrat konkrétního dodavatele.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pppp
Datum: 14.08.12 17:54

Nechápu, co myslíte tím více parametrů? Vždyť cena je asi nejpodstatnější ne?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lini
Datum: 14.08.12 04:04

Můžeš mít například problémy s vyúčtováním. Je důležitý si dávat pozor, jak ti to účtujou.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: keiko*
Datum: 14.08.12 04:21

Na stránkách ERU je přehled všech dodavatelů energie. Můžete si to tak porovnat. Některé firmy včetně Bohemia Energy tam nevycházejí špatně – na rozdíl od těch dominantních – ČEZU apod.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mochomurka*
Datum: 14.08.12 09:54

Těch kalkulaček na přepočítání úspory je tolik, zajímalo by mě na které se můžu spolehnout..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: keiko*
Datum: 14.08.12 21:01

Doporučuju kalkulačku přímo na stránkách energetického regulačního úřadu. Myslím, že tam by si nedovolili dát nepravdivé údaje. http://kalkulator.eru.cz

Ohodnoceno: 0x
 
Od: petrlunacek
Datum: 10.06.16 16:12

Nebudu obhajovat neurotické obchodníky, nejsem jejich zastáncem, ale Bohemie u nás doma? ..naprostá spokojenost a vše OK. Myslím si, že kdyby tahle společnost měla normálka kamenné pobočky a reklamy běžně v tv, tak na ně přejdete s úsměvem na obličeji a ještě do toho obchodu budete sprintovat pro slevu. V zásuvce bude pořád ta stejná elektřina a topit se bude stále tím stejným plynem akorát, že to dostanete za nížší cenu než u státních dodavatelů, kteří musí zaplatit ty kvanta lidí a proto s cenami tolik nehýbají. Toť můj osobní názor.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: matt*
Datum: 15.09.12 21:08

Ve smlouvě BEE je to tak, že garance je vypsana slovy a to pouze jen slovo "garance", ale netuším na co ta garance je! Možná je to tak nebo se domnívám, že když se vás BEE obchodní zátupce zeptá chcete garanci na 10 Let? tak vy řeknete ano a to je na jak dlouho je smlouva uzavřena a garance nehraje NIKDE roli!

A hlavne ze skušenosti když přišli Oochodní zastupci BEE tak se vydavali za ČEZ a potom znich vylezlo že jso od Bohemia energi?! Trošku divné!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: romann*
Datum: 04.09.12 15:19
Dobrý den, zhruba před týdnem mě navštívil Váš prodejce. Jsem dlouholetým zákazníkem ČEZu.
Vysvětlil mi, že se změní pouze dodavatel, ale co se týče ČEZu, tak ten mi zůstane jako distributor. Vysvětloval mi, že nedojde k výměně elektroměru, že ten je majetkem distributora a ten se o něj bude také starat a bude chodit na odečty. Vy mi tedy prostřednictvím ČEZu budete dodávat levnější elektřinu? Je to pravda? Děkuji za odpověď. Roman
Ohodnoceno: 0x
 
Od: robertsima
Datum: 04.09.12 20:12

Dobrý večer Romane,

děkuji za Vaši zprávu.

Ano je to tak. V rámci liberalizace trhu se velké energetické společnosti rozdělili na dvě samostatné právnické subjekty:

A) Distribuce (např. ČEZ distribue, PRE distribuce) - spravují elektroměry/plynoměry, přípojky k distribuční soustavě, zajišťují periodické odečty spotřeby měřidla apod. Jedná se o monopolní část trhu, kde takový subjekt poskytuje své služby všem dodavatelům energií, tedy i nám pro naše zákazníky.

B) Obchodník / Dodavatel (ČEZ prodej, PRE) - jedná se o liberalizovanou část trhu, na které probíhá konkurence. A toto je právě oblast našeho podnikání. Spotřebu naměřenou distributorem dokážeme u nás ocenit výhodnějším ceníkem, než-li by to mu bylo u dominantního dodavatele v jeho regionu.

Obchodní zástupce Vám to tedy vysvětlil dobře. ČEZ pro Vás stále zůstává jako distributor. My využíváme jeho elektrické vedení k tomu, abychom Vám dopravili levnější elektřinu, kterou budete moci využívat, díky naším šikovným obchodníkům, kteří s ní umí obchodovat na burze. Co se týče odečtů a případných poruch na elektroměru, tak vše řeší distribuce ale pro Vaše pohodlí stačí zavolat nám a my případné poruchy vyřídíme za Vás přímo s ČEZem.

Další zajímavé informace ohledně změny dodavatele najdete zde: http://www.bohemiaenergy.cz/d…a_pece-start_noveho_zakaznika

V případě potřeby na mě najdete také kontakt na: http://www.bohemiaenergy.cz/d…nost_rediteli_zakaznicke_pece

Jsem rád, že jste se rozhodl pro naši společnost a věřím, že budete spokojeným zákazníkem se značnou úsporou.

S pozdravem, Robert Šíma

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.09.12 20:38

Dostal jsem právě vyučtování. kWh je v podstatě levnější, než u většiny dodavatelů. Ale to může být za dva roky jinak. Přeplatek vracejí..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: micek
Datum: 06.09.12 14:28

TAky s tím mám podobný zkušenosti...jsou o podstatně levnější a hlavně mi pořád vracejí přeplatky. Takže za mě spokojenost.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kudlan
Datum: 06.09.12 14:38

můžete mi někdo vysvětlit, jak to že jsou tak levný? přijde mi to nějaký divný

Ohodnoceno: 0x
 
Od: prezident
Datum: 06.09.12 19:25

Podle mě velké firmy živí spoustu neužitečných oddělení, lidí, politiků atd. a to se musí projevit na ceně. A také historicky jsou zvyklí, že marži si v podstatě určovali monopolně sami. Ještě, že došlo k liberalizaci trhu, jinak by účty byly ještě vyšší. Alternativní dodavatelé jako je Bohemi Energy se spokojí s menší marží a pořád vydělají.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: janpollak
Datum: 16.06.16 14:26

Určitě souhlasím, nějak musí zaplatit kamenný pobočky a ty lidi v nich. Proto je výhoda u těchto online dodavatelů, že u nich všechny tyto položky odpadají a ještě díky tomu, že už jich je na trhu tolik tak vzniká celkem dost velký tlak na cenu a my se tak od alternativců můžeme dočkávat celkem zajímavých cen. V tomto směru mě třeba bohemie ještě zatím nestihla zklamat a jsem s ní i cenou spokojen.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: keiko*
Datum: 06.09.12 19:28

Není to Čez nebo Eon ale alternativec, nemají takové náklady a nakupují na burzách, tím můžou nakupovat vždycky, když se to vyplatí. Myslím, že tak to funguje stejně u všech velkých alternativců. Bohemia má plus v tom, že už je zavedená, takže už neřeší problémy s vyúčtováním, to mají opravdu přehledné...a dalších věcech ale taky to nebylo vždycky. Jo začátky jsou těžké ale naštěstí už je mají za sebou. Ale asi jsou ještě levnější dodavatele, vždycky záleží na více parametrech a chce si to propočítat. Každopádně se jim daří..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: daidalos
Datum: 17.04.15 10:22

Myslím, že je to celkem jednoduché, smlouva je u nich na dobu určitou, tak mohou počítat s počtem aktuálních zákazníků a podle toho nakupovat elektřinu na burze. Já jsem u nich a je mi celkem fuk, že jde o smlouvu na dobu určitou hlavní je, že je to levnější.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: skrblik
Datum: 06.09.12 14:43

Jasně, že za dva roky bude všechno jinak. Já jsem si vzal jejich Garanci na 5 let, ale zjišťuju, že pokud se cena v poslední době hýbe, tak je to vinou zásahů státu, který zvedá regulované složky ceny. Zvedla se cena za distribuci a taky za solární energii. Příští rok se zase zvedne a zdá se, že o hodně, protože Kalousek nechce ze státního rozpočtu na soláry přispět tolik co vloni. Takže, jak to sleduju, cena silové elektřiny na burzách klesá, ale příští rok budeme platit přesto více a právě vinou těch obnovitelných zdrojů, které produkují čím dál tím více elektřiny. Takže, pokud chceme platit míň, musíme protestovat u Kalouska, nebo na ministerstvu průmyslu, nebo nevím kdo je za tuhle politiku vlastně zodpovědnej. A taky parlament, tam přijali nesmyslné zákony na podporu solárů. Ale jak se zdá, tam mají jiné starosti a mám pocit, že na to, co trápí nás dost kašlou...

Honza

Ohodnoceno: 0x
 
Od: apa*
Datum: 05.09.12 00:36

Odpovídám na bod číslo 7! Dopoledne byl vpuštěn do domu napomádovaný frajírek, že přišel zkontrolovat smlouvy. Prý spoustu zástupců různých společností chodí a nabízí smlouvy, lidi si mění dodavatele a on je pověřen kontrolou, jak máme smlouvy uzavřeny. Chtěl vidět a vědět s kým mám uzavřenou smlouvu na energie. Na dotaz, kdo je, odpověděl, že je z Bohemia energy. Řekla jsem mu, že je to čistě moje věc a nikomu do toho nic není, jakou mám smlouvu a s kým. Když si budu chtít udělat změnu dodavatele, je to taky čistě moje věc a nejsem povinna se někomu zpovídat, dávat ke kontrole a ani nikdo to po mě nesmí požadovat. Prý pak se budu divit, až budu muset jet do Prahy a budu mít nepříjemnosti, tak jako další... Nechtěla jsem se s ním víc vybavovat, zopakovala jsem, že nic s ním řešit nemíním a chystala se zavřít dveře. Dotyčný kravaťák zareagoval tak, že přiskočil se snahou dát nohu mezi dveře. Naštěstí dveře jsem stačila přirazit, ale byly to setiny sekundy! A rychle otočila klíčem v zámku. Začal na dveře důrazně klepat, zvonil. Byla jsem z toho doslova v šoku, ani jsem se nezmohla mu přes dveře vynadat.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 05.09.12 09:14
avatar

Naprosto souhlasím s nevybíravým chováním zástupců BE, kteří se snaží vnutit produkty s poukazem na to, že mne potkalo štěstí, jakou levnou elektřinu budu mít. A vyžadovali veškeré smlouvy s mým současným dodavatelem energií. A musí mít asi velké provize, protože se nedali odehnat ani s příslibem fyzického násilí.

Protože už byli asi sedmí, které jsem od svých dveří vyhodil, mám s nimi zkušenost a vyhnal jsem je s tím, že jim nic ukazovat nebudu a až budu mít pocit, že existuje nějaká výhodná nabídka, zjistím si ji sám a nebudu se domlouvat někde na chodbě. Klusali po schodech a hulákali, že si na ně ještě vzpomenu, až uvidím vyúčtování.

Horší je to ale v tom, že podobným způsobem vybafli na moji už více než osmdesátiletou matku a vtrhli do bytu, přesvědčili ji, aby jim předala všechna vyúčtování za poslední roky a zmizeli.

Pane Šímo, vedoucí zákaznické péče BE, vaši najatí "prodejci" se chovají nechutně a zneužívají důvěřivosti seniorů. Už jen pro vaše pochybné metody od vás nechci ani tolik elektrické energie, co by se vešlo do tužkové baterie. A můžete si i tady na poraďte.cz dělat svoji trapnou reklamu o tom, jak jste nejlepší.

doplněno 05.09.12 09:17:

Mimochodem, tak mi připadá, že tazatel pan hanok a odpovídající pan bohemiaenergy jsou dvě tváře téže osoby. Krásná a bezplatná reklama...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: anez*
Datum: 06.09.12 14:23

O zástupcích Bohemia Energy nic nevim, ale daleko horší zkušenosti mám s jinými obchodními zástupci od kokurenčních firem. Takže v tomhle fakt těžko posoudit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: robertsima
Datum: 05.09.12 09:40

Pro informaci: bod číslo 7 = Jaké máte zkušenosti s rychlosti reakce Bohemia energy?, nerozumím tedy příspěvku.

K obchodním zástupcům: měsíčně externí prodejci osloví více než 250 tisíc potenciálních zákazníků. Jak to tak u lidského faktoru bývá, neprobíhá vždy vše strojově jednotně tak, jak bychom si přáli. Vždy ale důsledně řešíme jakákoliv podezření či stížnosti na přístup k našim potenicálním zákazníkům.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.09.12 12:21
avatar

Pro informaci. Obchodní zástupci BE mne navštívili už několikrát a vždy to probíhalo s postupným zvyšováním hlasu.

Nechci si stěžovat kamkoli a jakkoli, vyřídím to přímo a na férovku. Ale je ohavné, jestliže obtěžují staré lidi a vnucují se přímo do bytu. V každém případě vaším zákazníkem nikdy nebudu.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: robertsima
Datum: 05.09.12 13:29

Kdy a kde to přesně bylo? Jedná se o čerstvou nebo historickou zkušenost? Takovéto obecné a časově neukotvené příspěvky toho lidem moc neřeknou...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.09.12 14:19
avatar

Nechci takové věci řešit tímto způsobem. Nicméně bylo to asi před třemi týdny v Liberci a moje matka z toho byla velice vyděšená a dodnes se z toho nedala do pořádku.

Nechci se ani dál o tomto problému bavit a přeji vám mnoho spokojených zákazníků.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ivanek*
Datum: 05.09.12 13:55

Jsem u BE od loňského roku, dostal jsem už roční vyúčtování a úspora dobrá.Chtěl jsem si dát Bohemku i na chatu a sepsat to osobně, bohužel mají pobočku jen v Praze. Po telefonu tohle řeším nerad ale bylo to bez problému. Četl jsem si různé komentáře na webu ale za mě "ZATÍM" spokojenost.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: anileve
Datum: 05.09.12 18:02

Já nemám osobní zkušenost ale známí Bohemia Energy využívají a zrovna v pátek jsme se bavili, že bych si dodavatele vyměnila ale jsem konzervativní ale vyčkávám... Bohužel, šetřit musíme na všem, díky naší bezkonkurenční vládě!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: keiko*
Datum: 05.09.12 19:24

Pokud hledáte vyhodného dodavatele, jděte na stránky ERU. Obchodní zástupci jsou u všech firem stejní. Co se porovnání na ERU týče jde o to, jakou máte spotřebu a k tomu jsou i další faktory..pak se to různě liší. Bohemka nevychází špatně.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kacenka*
Datum: 05.09.12 20:27

Já mám dobrou zkušenost. Přešla jsem k Bohemia Energy před půl rokem a nemůžu si stěžovat. Všechno jsem vyřídila po telefonu, přišla mi smlouva, šlo to celkem rychle. Je dobře, že si člověk může vybrat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: carlosindra
Datum: 05.09.12 21:46

No my teď dostali vyúčtování od ČEZu a hrůza! Děti se odstěhovali před rokem z domu, takže nám klesla spotřeba o 30 %, těšili jsme se na přeplatek (vánoce za dveřma, že jo...) a oni nám to bez našeho souhlasu převedli na zálohy a naší stížnost zamítli, nebudou nám vracet nic - připadáme si bezmocní a nechápeme takový přístup po tolika letech. To nemluvím o tom, že před dvěma lety přestaly posílat složenky a my tak zapomněli zaplatit, ovšem oni nám nezapomněli poslat pěkně zpoplatněnou upomínku. Hledáme teď jiné nabídky a zkušenosti na internetu. Bohemia už je velká a má váží si prý zákazníků... mno budeme prověřovat a zkoumat . ČEZu naZDAR!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lada03
Datum: 05.09.12 21:59
Souhlasim..podobna zkusenost!
Ohodnoceno: 0x
 
Od: skrblik
Datum: 06.09.12 13:45

Já k nim přešel před dvěma lety. Jejich obchodník mě iritoval, takovej typ, co má vždycky pravdu. Ale prachy jsou prachy, nikam jsem nemusel jít a platím míň. Honza

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.09.12 15:50
avatar

Já samozřejmě nepolemizuji s tím, který dodavatel energie je výhodnější a kvalitnější. Něco podobného je na úvaze každého odběratele a každý je svého štěstí strůjcem.

Třeba je BE opravdu dobrá organizace. Jenže mi jde o přístup obchodních zástupců a jejich podivné přesvědčovací způsoby. Pokud si uvědomím, že první kontakt s organizací je kdesi na chodbě nebo na ulici a je mi téměř vyhrožováno násilím a omezováním osobní svobody, pak je pro mne takový podnik nedůvěryhodný, i když třeba není.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: petab
Datum: 06.09.12 22:31

Obchodní zástupci jsou problém všude. Onehdá vtrhli k mamce a prodávali nějaké "kouzelné lampičky" či co - a chování bylo velmi podobné. Ale co se elektřiny týká, bude mi končit 2 letý závazek u PRE, tak se pohlížim po změně. A BE mi zatím přijde jako dobrá volba. Volal jsem na jejich linku a vyptával se a zatím dobrý. Zkusím to znovu ještě za pár dnů - jestlimi řeknou to stejný, nebo něco úplně jiného ...;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: honzi*
Datum: 07.09.12 11:06

tak s tímhle naprosto souhlasím. Něktěří obchodní zástupci se chovají jako rozená hovada a prodají vám cokoli. S BE zkušenost nemám, za to s obchodními zástupci z jiným firem jich mám spousta Takže házet špínu na jednu firmu mi přijde nefér, myslim že by si všichni měli sypat popel na hlavu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.09.12 21:19

Mám velice špatné zkušenosti s prodejci od BE (nejen od nich) , jsou opravdu nechutně vlezlí a neodbytní. Bohužel i u mých velice starých rodičů. Odporné chování s pokusem fyzického násilí při zavírání dveří.

Celou tuto otázku beru jako příklad ovlivňování internetových diskuzí a velice důrazně každému doporučuji nevpouštět tyto prodejce do bytu.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 06.09.12 23:53
avatar

Přesně tak! Je možné, že BE je výhodnější, je možné, že vše funguje tak, jak píše pan Šíma. Ale firma, jejíž prodejci doslova oblbují lidi s tím, že jsou od stávajícího dodavatele a že jen jdou slevnit elektřinu, opravdu se neštítí obelhávat staré lid, tak s takovou firmou nechci mít nic společného i kdyby nabízeli elektriku zdarma. Ale český člověk je spořivý, což je voda na mlým podobným parazitům, jako je BE.

Aktuálně řeším zrušení smlouvy s nimi - tchána oblbnul přesně tímto způsobem zástupce BE, po té, co nám ukázal, co vlastně podepsal, okamžitě jsem sepsal zrušení smlouvy uzavřené mimo prostory obvyklé k podnikání. A co BE? Nic, dělá mrtvého chrousta. Samozřejmě to bylo posláno doporučeně, takže hned, jak se vrátím do ČR hodlám kauzu rozvířit.

Samozřejmě - pokud pan Šíma zareaguje, tak se dozvíme, že jde o selhání jednotlivce, že firma je naprosto v pořádku, má na mysli jen blaho zákaznílků a že za nic nemůže. Kde jsem to už dříve slyšel? )

Ohodnoceno: 0x
 
Od: evka07
Datum: 07.09.12 08:42
Tohle nebude situace jen teto firmy,ale spise obraz nasi spolecnosti,ve ktere zijeme! Ovsem narozdil od jinych firem, BE nabizi vyhodny produkt,na kterem usetrim a uprime receno,bez takovych firem by si s nami vsemi delali CEZ a podobni co by chteli,staci se podivat na ty statem regulovane poplatky! Vzdycky, kdyz ctu nejake podobne komentare musim reagovat,konkurence je vzdy dobra,takze hura vsem,co se snazi s tim neco delat,drzim palce vsem takovym!;)
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.09.12 19:46
avatar

hanoku, nejsem zástupce Bohemia, jen její dlouholetý zákazník.

Není vše jak bych si představal, ale to neudělá žádná společnost pro všechny.

1) nevím jak odpovědět, mám

2) mě přepalatky poslaly

3) to nevím, osobně bych to nechtěl vrátit, ale započítat příště.

4) dobré, jen mi vadí, že zrušili telefon přes Skype. To mi vadí hodně.

5) zkusil jste zpětné zavolání? http://www.bohemiaenergy.cz/d…kem-pozadat_o_zpetne_zavolani

hodně používám ineternet a W ebovou kancelář.. http://www.bohemiaenergy.cz/d…kaznicka_pece-webova_kancelar

6) jakou nabídku a čeho se měla týkat?

7) Jelikož mám na starosti i více odběrných míst jak u Čezu tak RWE, rychlost od BE mi vyhovuje, vždy je možno být rychlejší...

8) Ano, mě zvýšili měsíční poplatek, páč došlo u plynu k nedorozumění, ale vyjasnili jsme si to.

9) toto nevím, ale vím, že pokud ukončím dříve smlouvu, budu sankcionován...(ale kde ne?)

10) Ne vždy jsem byl ale spokojen, v době skype jsem vše vyřešil a posílal emaily. Dokonce jsem měl zapsané jména operátorů, a ty jsem žádal aby mě kontaktovali, abych nemusel dokola vysvětlovat problém...měl jsem složítý převod ze tchýně na mne a přeplatek jsem potřeboval vrátit jinam, faktury zaslat taky jinam, změny taky jinam...ale vše prošlo.

11) Stejně asi vypovím smlouvu ke konci roku...páč mají vysokou platbu za nulovou spotřebu!

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jakubbee
Datum: 13.09.12 16:46

Vážený zákazníku,

co se týče telefonování přes Skype, tak tento způsob komunikace jsme nezrušili, díky Vašemu komentáři v této diskuzi jsme odhalili technickou závadu, kterou jsme obratem opravili.Nyní by mělo vše fungovat, vyzkoušejte J

Pokud máte nulovou spotřebu, tak máte zálohy stanoveny na udržovací poplatek, ve kterém jsou započteny měsíční poplatky odváděné distribuci, které jsou na daném distribučním území u každého dodavatele stejné. Znamená to, že změnou dodavatele si částku nesnížíte.

Proto budeme rádi, když i nadále zůstanete našim dlouholetým (spokojeným) zákazníkem, ozvěte se nám přes opravený SKYPE a podíváme se, jestli máte opravdu nastavenou nulovou spotřebu na zálohách.

Ještě jednou díky z upozornění a těším se na budoucí spolupráci, s pozdravem

Jakub Pavlištík

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.09.12 19:29
avatar

Milý pane Jakube, máte naprostou pravdu skype již funguje. Mnohokrát děkuji. Pokaždé, když mě někdo kontaktoval od vás, ptal jsem se proč nejde skype. Musím mít u Vás nastaveno "nulovou spotřebu" páč jsem několikrát musel (emailem) zaslal prohlášení o nulové spotřebě.

Pokud jsem oslovil jiné dodavatele, s dotazem, kolik budou činit poplatky, pokud za účetní období nic nespotřebuji, protože je objekt prázdný, dávali ceny od 120 do 150Kč za měsíc.

Kolik je tedy u Vás nejmenší měsíční poplatek v tomto případě?

Děkuji a zatím jsem Vaším spokojeným zákazníkem.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jakubbee
Datum: 14.09.12 13:39

Vážený zákazníku,
v první řadě děkuju za potvrzení funkčnosti našeho SKYPE
Abych se mohl podívat, jestli je částka za nulovou spotřebu správná, potřeboval bych vědět Vaší distribuční sazbu (D01d,D02d,D25d), hodnotu hlavního jističe (1x20,1x25 ,3x25) a jakou distribuční síť využíváte ( ČEZ, E.ON, PRE).
K minimální záloze se přičítá ještě 50,- Kč jako rezerva, která bude vrácena ve vyúčtování, pokud opravdu dojde k nulové spotřebě.
Nebo mi můžete napsat zákaznické číslo a já se na vše rád podívám.
S pozdravem Jakub Pavlištík
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.09.12 20:58
avatar

7102417024

7103465456

stačí takto?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jakubbee
Datum: 19.09.12 15:12

Vážený zákazníku,
po přezkoumání jsem zjistil, že by neměl být problém zálohy snížit.
Požadavek jsem zaslal na naše finanční oddělení a jakmile budu mít nějakou odpověď, budu Vás telefonicky kontaktovat.
S pozdravem Jakub Pavlištík

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.09.12 16:22
avatar

Vážený pane, mnohokrát děkuji.

Ostatní, kteří spílají BE, nejsem placený agent BE, ale spokojený zákazník, se 4 odběrnými místy...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.09.12 18:41
avatar

Je možné, že i já jsem panem Cukrářem zařazený mezi ty, kdož BE spílají...:)

Sice mi tato diskuse pořád jaksi zavání neplacenou reklamou, ale budiž.

Pořád mi trochu není jasné, jak je možné nějaký produkt z jedné firmy dodávat podstatně levněji firmou jinou.

Ale třeba se mýlím, a existují i nás i firmy filantropické...

Nicméně, jednalo se tu hlavně o přístup obchodních zástupců, kteří kazí právě ten první kontakt s novou společností. A že jsem to zažil už několikrát, včetně vyhrožování a slov, že ještě po kolenou polezu, abych uzavřel tak výhodnou smlouvu. Mají štěstí, že na chodbě svého domu se neperu...*smich*

Ale to, že přímo přepadají důchodce je nechutné.

Pokud uznám, že bych si zasloužil nějakou službu nebo výrobek, který je pro mne potřebný, nebo levnější, půjdu, seženu si relevantní informace a zajdu do kamenné instituce.

To jsem se zase rozepsal a to jsem si řekl, že už do tohoto tématu zasahovat nebudu...:)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.09.12 18:58
avatar

Jery, určitě Vás jsem nemysle, ale jen spíše obecně.

Nevím zdali Vás navštívili obchodní zástupci přímo z BE, ale domnívám se, že to byli jen nějací zaměstnanci, kteří nejednají dle pokynů zadavatele. Vždy se naje nějaká černá ovce, ať už zde, či BE, a dalších jiných firem, od telefonů až po ...

Ujišťuji Vás pane, že opravdu jsem jen zákazníkem BE. Pokud ale po vypršení dvou let smlouvy najde levnějšího dodavatele, jdu jinam...jako u pojištění vozidla...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.09.12 19:36
avatar

V pohodě, do smrti dobrý...*pivo*

Myslím, že opravdu ti chlapci, co tu dělali takový zmatek, nebyli přímo z BE, ale z firem, které se za provizi snaží lovit nové klienty svým zadavatelům. Měl jsem tu pochybou čest být přítomen jednomu z ranních tréninků v podobné firmě. Hrůza*cert*

Třeba je BE opravdu dobrá firma. Ale jestliže mi pekař prodá rohlík za dvě koruny a ten naproti za korunu, zarazím se. Ale nnic, to by jsme řešili dlouho.

Díky za vysvětlení*placni*

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.09.12 19:56
avatar

Jery, díky že do smrrti dobrý!

Nevím zdali BE je dobrá firma, ale já nemám problémy. Sice byli drobnosti, ale ty se vyřešili, jen špatně přepsané číslo. Ale udělali nadstandardní věci při zaslání přeplatků...

Bez lidského přístupu bych měl problémy..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jakubbee
Datum: 21.09.12 15:43

Každý spokojený zákazník nás motivuje k ještě lepší zákaznické péči.
Jménem Bohemia Energy Vám Děkuji.
Jakub Pavlištík

Ohodnoceno: 0x
 
Od: krug
Datum: 04.05.15 17:38

Naprosto souhlasím s panem Cukrářem, Bohemia Energy je dobrým alternativním dodavatelem. Mám od nich energie 3,5 roku a za celou dobu jsem neměl s firmou sebemenší problém, pokud byly nějaké nejasnosti, tak jsme si vše vyjasnili přes zákaznickou linku. Přechodem k BE jsem ušetřil, proto jsem to také dělal a myslím, že se firma snaží.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: oh*
Datum: 29.09.12 14:24

Dobrý den,

prosím Vás nepřehlašujte se k Bohemia Energy.To, co vám odepsal nějaký zástupce z BEE jsou jen naučené fráze.realita je jiná.

Jsme malá firma - 5 lidí a přešli jsme k nim před 2 lety s elektřinou i plynem samosebou ve snaze snížit náklady.Registrační poplatek si brali 3.000,-Kč - to jsme věděli předem, ale vzhledem ke slibované úspoře jsme souhlasili. Přecházeli jsme k 1.1.2011 a 1. vyúčtování bylo v červnu 2011, to jsme ještě nic nepoznali.Letos v červnu jsme už měli k dispozici vyúčtování za celý rok a při nižší spotřebě plynu než v minulém období a nebo v období u RWE jsme zaplatili více o několik tisíc.Doplatek byl cca 14.000,-Kč ,ale čtvrtletní zálohu nám zvýšili o 4.500,- Kč.

U elektřiny jsme při nižší spotřebě dopláceli zanedbatelných 334,- Kč, ale přesto nám čtvrtletní zálohy zvýšili o 600,- Kč.Žádali jsme o vysvětlení ,o nějakou dohodu - nikdo s náma do dnešního dne situaci neřešil.

Zvyšují zálohy nepřměřeně, naprosto neodůvodnitelně, jen aby ze zákazníků vytáhli nějaké peníze navíc, protože negativní zkušenosti s touto společností se rychle šíří a í zákazníky ztrácejí.

Podali jsme výpověď, ale bohužel musíme dodržet smluvní lhůtu 2 roky, jinak si počítají několikatisícové pokuty.

Firmu máme 15. let , setkáváme se s různými vykutálenci, ale na tyto opravdu pozor, pokud nechcete v budoucnu řešit problémy jako my. A věřte, že problémy s nimi opravdu jsou.

Přeji moudré rozhodnutí

Olga

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 29.09.12 17:39
avatar

Opravdu, každý svého štěstí strůjcem. Pořád se u nás ještě najde hodně lidí, kteří se nechají nalákat na sliby, viditelně nereálné, od politků i od podivných prodejců. Platí jednoduchá věc, že zadarmo a z jakéhosi filantropismu vám nikdo nic nedá.

Paní Olgo, určitě se vám tu začne omlouvat zástupce BE, že se všechno prošetří a tak dál. A spousty ostatních zákazníků buď mávnou rukou, nebo si dál budou myslet, jak skvěle ušetřili.

Díky za váš příspěvek.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.09.12 21:29

ted jsem porovnávali soused utek od rwe,bohemia mu dražila 6 x a na konec ještě doplácel 6 tis,spotřebu měl ještě o něco menší než rok předtím,tak že kde ušetřil

Ohodnoceno: 1x
 
Od: hanzel
Datum: 03.10.12 11:29

Paní Olgo, tohle je nesmysl, pokud by situace byla taková jak popisujete, tak máte v ruce vyúčtování, které by jste měla reklamovat, udělala jste to? Není nikde psáno, že je v pořádku. Pohybuju se v oblasti energetických společností a obecně platí, že u alternativců zaplatíte méně než u dominanta RWE, cena plynu šla v roce 2011 nahoru a to se dotklo nás všech. Nemyslete si, že v RWE by Vám zvýšenou cenu nenaúčtovali:D. Nebo možná máte zvolenou špatnou sazbu, takovou, která nešetří..zkuste si první spočítat na kalkulačkách, které počítají spotřebu, kolik by jste zaplatila jinde, sám bych na to byl zvědav, klidně tady znova napište. Jsem tu prvně ale občas se tady půjdu mrknout. A to, že musíte dodržet 2-letou smlouvu? A kde jí dodržet nemusíte? To mi taky napište:).

I když mi tahle diskuze celá, příjde nějaká moc pochvalná, vzhledem k tomu, že lidi píšou pouze když mají problém, nikdy když jsou spokojeni, tak jsem docela rád, že se někde dozvím i něco zajímavého a dokonce mě to dohnalo k tomu, Vám tady napsat ale zase koukám, že jsem se rozepsal. Na mojí omluvu uvádím to, že jsem nemocný a nudím se*smich*.

Všem pevné zdraví a lidi čtěte a počítejte! Jste ve 21. století, pak nebudete ze všeho tak strašně překvapeni!

Zdraví Vás Hanz

Ohodnoceno: 0x
 
Od: prokter
Datum: 03.10.12 14:50

Cena plynu šla nahoru u všech dodavatelů. Hlavně v závěru roku 2011. U RWE byste zaplatila ještě více. Doporučuji podívat se na ceníky RWE z roku 2010, 2011, 2012 zde: http://www.rwe.cz/cs/mo-zp-ceny-zp-RWE-Energie/ a porovnat je s ceníky Bohemia Energy zde: http://www.bohemiaenergy.cz/f…-plyn#archiv_produktovych_rad

Zdravím
Prokter

Ohodnoceno: 0x
 
Od: varex
Datum: 08.04.15 16:52

Jsem zákazníkem Bohemia Energy už druhým rokem a mám s nimi dobré zkušenosti. Mám plyn i elektriku a pozměně zůstalo skoro vše jak bylo, tedy i zálohy. Neplati jsem žádný vstupní poplatek a ni jiné pokuty, kvartálně ušetřím cca 460kč a ikdyž to není moc, tak co je doma to se počítá.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tintin
Datum: 01.05.15 09:22

Já souhlasím s panem Cukrářem, protože opravdu cokoliv jsem s nimi řešil, tak jsme vyřešili a reagovali rychle a pružně.

Taky platím méně než u původního dodavatele, rozhodně mám dojem, že jde o lepšího dodavatele. S Bohemia Energy jsem spokojen a klidně doporučíím dál.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: safoval
Datum: 15.10.14 08:34

Bohužel se musím také přiklonit k odpůrcům Bohemia Energy a všechny varovat při přestupu od jiné společnosti. Bohemia Energy skoupila společnost u které jsem byla před tím, takže nevím jak lákají, ale to co BE předvedla při naší snaze odstoupit od ní bylo a stále je opravdu hrozné. Jejich styl "jednání" kdy Vám dokážou lhát a házet špínu na Vámi vybraného nového dodavatele, je nehorázný. Jejich neustálé mlčení, mlžení a odvolávání se na deset dalších, jen proto aby Vás nepustili je opravdu nechutný. Už před měsícem nám měla být řádně ukončená smlouva, ve správném termínu ukončení, nicméně do teď je u nich smlouva stále platná a momentálně prodloužená na další dva roky. Bez jakéhokoli jejich písemného vyjádření, bez jakékoli komunikace, bez udání důvodu proč smlouvu neukončili.

Vždy jsem zastávala názor že je dobře pokud je na trhu více firem, jejich konkurenční boj udržuje cenu na uzdě. Ale firma jako BE by existovat neměla, pro mě žádná firma, která se neumí chovat fér, by existovat neměla. Pokud přecházíte k ní dokážou vše rychle zařídit za Vás, ale pokud o ní chcete odejít dělají neskutečné problémy. Takže Vás to stojí čas, energii a ještě se bojíte že budete platit peníze navíc.

Všem vřele doporučuji zvážení jestli opravdu chcete přestoupit k BE.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bundus
Datum: 12.05.15 23:29

To já jem naopak, rád, že BE vytváří to tržní prostředí díky, kterému platíme méně než jsme platili. Přestoupit k nim se vyplatilo a žádné neférové jednání jsem s nimi nezažil. Když jsem s nimi jednal na jejich zákaznické lince, tak úplně normální jednání.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.12.14 06:23

Máme s obchodním zástupcem BE ty nejhorší zkušenosti.U rodičů tvrdil ,že je od EON a samé lži.Ještě že se nám smlouvu povedlo včas zrušit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ohler
Datum: 01.05.15 12:01

já nemůžu doporučit ani náhodu moje babička s dědou k nim přešli, že to bude levnější, levnější to možná bylo,ale jen do té doby než chtěli zaplatit doplatek za rok 18000 za elektriku,naprostá blbost,samozřejmě babička to zaplatila,ale už jsou od nich naštěstí pryč! to ještě dědovy volali že prý pokud to podepíšou na 5 let dostanou na 2 roky levnější elektriku o nějaký procenta,dědu ta ženská ukecávala asi 30 minut! a furt nedala pokoj! ale naštěstí je to pryč a babička je znovu u RWE a je klid.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: krug
Datum: 04.05.15 17:44

Jsem jejich zákazníkem přes tři roky a po celou dobu jsem neměl žádný problém, přechodem k nim jsem ušetřil asi 9% oproti původnímu dodavateli, takže se to rozhodně vyplatí. Když jsem něco řešil ohledně vyúčtování, tak bylo jednání telefonistek vždy milé a domluvili jsme se.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kreps
Datum: 30.08.16 22:35

U nás jsou to letos dva roky, což znamená, že by nám letos smlouva měla i končit, ale za celou dobu odběru jsme v podstatě o nich neslyšeli a žádné problémy nebyly, takže nevidím důvod, proč by jsme neměli přistoupit na prodloužení smlouvy třeba o další dva roky. Pokud by cena třeba ještě o něco klesla, bylo by to určitě fajn, ale i takhle ok.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.05.15 12:07

Zástupci této společnosti lžou a tvrdí, že se jedná o zástupce jiných společností. Už to je velkým varováním a tedy je v žádném případě nedoporučuji.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.05.15 13:46
avatar

Přesně tak ! Je to společnost, která praktikuje šmejdské praktiky, ostatně i kvůli nim je v mnoha obcích zakázán podomní prodej. Možná připadám zaujatý, ale ke společnosti, která záměrně oblbuje seniory a využívá toho, že se v novém prostzředí distribuce energie nevyznají, nepřejdu ani kdyby měli elektriku za polovinu. Což nemají - ceny jsou nyní dost vyrovnané...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 12.05.15 00:12

V hodnocení firmy Bohemia Energy Entity (dále jen BE) chci nejdříve říci, že je nesmysl, aby domácnost tvrdila, že s touto firmou ušetří. Praktiky této firmy jsou podobné praktikám pověstných "Šmejdů", o tom není třeba pochybovat.. Náhončí lžou o výhodách nabízených produktů, lezou Vám do bytu, drze obtěžují na ulici a také Vás otravují svými telefonáty.
Existuje celá řada internetových kalkulátorů (např. na ERU.cz, nebo na usetreno.cz), kde si každá domácnost snadno zjistí celkovou roční spotřebu elektřiny či plynu v porovnání všech dodavatelů.
Bez diskuze - na všech těchto kalkulátorech je BE mezi nejdražšími dodavateli! Když tady někdo tvrdí, že s touto firmou ušetří, tak neumí počítat, nebo sem kladná hodnocení posílají pověření "agenti" BE.
Mluvím zde o roční spotřebě energií v domácnosti. U spotřeby cca 1500 KWh elektřiny a cca 150 m3 plynu kalkulátory vyčíslí, že domácnost ušetří oproti firmě BE cca 2500 Kč za rok. Tak jaká spokojenost s touto firmou?! Po zjištění výsledků z kalkulátorů musí od BE odejít všechny domácnosti a jejich tvrzení že mají 600 000 zákazníků bude jen jejich reklamním fíglem.
Chci se zmínit ještě o jedné neseriozní činnosti BE. Zákon umožňuje, že dodavatel může se zákazníkem uzavřít ústní (telefonickou) dohodu. BE pořizuje záznam telefonátu a následně a opožděně Vám pošle dopis, že byla uzavřena příslušná smlouva, resp. dodatek ke smlouvě. Zákazník nemá k tomuto záznamu přístup a těžko může dokazovat, že
v telefonátu nedal souhlas k nabídce. Osobně mám podezření, že si BE telefonát "upravila", lépe řečeno, že z něj vymazala závěr. Jediný způsob, jak tento problém vyřešit, je podání trestního oznámení.
Nejlépe je, když Vás náhončí BE telefonem obtěžují, poslat je "někam" a hned jim zavěsit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tomik*
Datum: 10.05.16 13:06

"ŠMEJDI"! Prodejci BE jsou další z tzv. šmejdů. Právě donutili moji čerstvě ovdovělou matku pod záminkou nutnosti přepisu energií ke změně dodavatele na BE. Právník už řeší odstoupení od smlouvy s těmito podvodníky. Velký pozor na ně! Tom

Ohodnoceno: 0x
 
Od: susenka
Datum: 10.05.16 13:59

tomik ,mate pravdu jsou to smejdi,jen se chci zeptat,vy uz mate smlouvu,ze to resite s pravnikem. Muj manzel taky otevrel lidem,rikali ze budem mit lacinejsi plyn a elektrinu,manzel se na to chytl a podepsal,ted to resime ze chceme odstoupit,je to ted firma comfort energy

Ohodnoceno: 0x
 
Od: zakaznik
Datum: 17.08.15 21:54

Někteří pracovníci jsou neuvěřitelní taliani se záporným IQ. Již 3 měsíce mi nejsou schopni vrátit přeplatek 190.-

Změnil jsem účet ze kterého platím již 1 rok, ale přeplatek mi mohou vrátit jen na ten starý účet (který je dávno zrušen), přičemž tvrdí na reklam. oddělení, že přepl. mohou vrátit jen na účet ze kterého chodí pladby.

A ta idiotka to není schopna pochopit, i kyž jsem jí to 3x již popsal.

...hrozný, GRRRRRRR

-z-

Ohodnoceno: 0x
 
Od: petra321
Datum: 25.08.15 14:37

Co by si čekal na infolince od BE

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hora
Datum: 08.06.16 10:02

Zdravím, rozhodně dejte pozor na lživé a nekalé taktiky Bohemia Energy

V mém případě používali skryté lži a manipulaci, aby se k nám dostali a s příslibem slevy na energie se snaží uzavřít smlouvu na změnu dodavatele.

Kontaktují telefonicky, v mém případě se slečna po telefonu vydávala za pracovníka ČEZ a sdělila, že nastala chyba, protože nám ČEZ (oni) neposkytli slevu ve výši 20%, na kterou máme nárok a protože mají právě v naší oblasti zástupce, tak nás může ihned navštívit. Na můj dotaz, zda se nejedná z jejich strany o pokus o změnu dodavatele, bez ostychu operátorka lže a ujistí Vás, že v žádném případě NE, že jsou opravdu ČEZ a ať si připravíme vyúčtování ke kontrole.

Pracovník BE se skutečně dostavil a začal hned popisovat obrovské slevy, které nám přináší s tím, že máme veliké štěstí, že tuto chybu ČEZu odhalili. V ruce měl tablet, podobně jako pracovník ČEZu, který k nám chodí odečítat stavy elektroměrů. Když jsem ho požádal o vizitku, tak tu pochopitelně neměl, ale POZOR ! Vytáhl průkaz s fotkou s tím, že je certifikovaný zástupce - tady musím opět uznat, že jejich podvodné jednání měli velmi dobře připravené, požádal jsem ho tedy o občanský průkaz, kdy ale jejich zástupce hodně znejistěl a začal se dotazovat, proč ho chci vidět a jestli také legitimuji opraváře. OP nakonec předložil. V tuto chvíli jsem ho informoval, že ho mám za podvodníka a že není z ČEZ, jak tvrdil on i operátorka. Začal zvyšovat hlas, že to je jedno, protože mu jde jen o to, aby nám pomohl a poskytnul nám slevy. Byl útočný, arogantní a drzý, když jsem ho požádal, aby okamžitě opustil náš byt, tak dokonce kříčel, že nechápe, proč odmítám tak skvělou nabídku.

POZOR: při takovémto manipulativním jednání je pravděpodobné, že např. starší lidé tomuto nátlaku a cíleným lžím podlehnou a podepíší smlouvu v dobré víře, že se jedná o stávajícího dodavatele, což je lež a v důsledku se jedná o podvod a o jednání, které je známo jako jednání ŠMEJDŮ.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.06.16 19:44
avatar

Ano - přesně do puntíku. Oni je ty šmejdské praktiky učí na nějakých kurzech, či co.

Přesně takhle vystupovali i u mého táty, drzí arogantní a lhali každým slovem. Naštvali mě natolik, že jsem na ně musel zavolat městské policajty - ač jsem měl chuť jim nakopat zadky. Doufám, že jim alespoň napařili slušné pokuty.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.06.16 12:42
avatar

U mne také zazvonila upovídaná paní s tím, že je z EONu a nese mi nabídku slevy, na kterou mám nárok. Že to prý stačí jen podepsat.

Na moje opakované otázky, zda je opravdu z EONu odpovídala, že ano. Tak jsem vytočila kamaráda, co v EONu pracuju, ten s paní krátce promluvil a během půl minutky byla paní venku z bytu. Samozdřejmě, že byla z BohemiaEnergy.

Jsou to podvodníci a já si tak říkám - není jim hanba mít takovou obživu?!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.06.16 15:41
avatar

nejdrzejší firma. Před měsícem mi volala paní údajně z Energetického regulačního úřadu - že mě navštíví další den dva jejich kontroloři - nějaké nesrovnalosti. Odmítal jsem, že s nimi nemám o čem jednat. Milá paní začala ostře vyhrožovat, že si to se mnou vyřídí - tak jsem souhlasil. Další den se objevili pánové s naučenou frází - okamžitě vaše faktury a smlouvy. Po zjištění že jsou z Bohemie jsem je hnal sviňským krokem.

PS: před mnoha lety jsem podepsal Bohemii smlouvu, po zjištění, že prodejce lhal - jsem do 3 dnů podal výpověď- zrušení smlouvy dle obč. zak. ... Smlouva byla zrušena (nestala se ani na den platnou) a přesto podvodně každý rok aspoň 2x žádají RWE o mé převedeni k Bohemii.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: marketav
Datum: 12.07.16 20:10

Přeplatky se vrací i my už je letos dostali na účet, za plyn se nám od nich vrátilo z roční částky 60tisíc celých 14tísíc. U nás doma nám Bohemie vychází celkem dost slušně, při té naší nehorázné spotřebě. A pokud si dobře pamatuji, tak přeplatek nižší jak stovka, tak se převádí na další období.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: marek32
Datum: 15.07.16 13:32

Tak to máte docela přehršel přeplatek. Si nechte upravit zálohy, takovej přeplatek mít je zbytečný. My jsme měli velký přeplatek jen po prvnim roce a pak už jsme si to nechali upravit, aby to vypadalo tak nějak rozumně na konci.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: marketav
Datum: 22.07.16 14:37

Už jsme jim volali a nechali je zredukovat, letošních 14tisíc už bylo fakt dost. Ale vyšší zálohy jsme měli nastavený záměrně, někdy začínáme topit v některých místnostech už na konci srpna kvůli důchodcům. Nicméně i teda operátorka když slyšela tuhle částku tak to sama navrhovala, takže nebylo co řešit. Takže už to máme zase na nějakou dobu poladěný.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.16 08:27

Pro zajímavost, kolik vás u nich stojí kWh? Ale Kč,-/kWh, tj prostě po započtení všeho, rozdíl VT a NT neberu v potaz. Mne 2,78Kč.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.