Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak zřídit trvalé bydliště v mém novém bytě

Od: dejna* odpovědí: 4 změna:

Ahoj.

Nedavno jsme se prestehovali do noveho bytu, jenz jsme zakoupili na hypo.Jsme tedy vlastniky. Radi bychom jej prijali za trvale bydliste. Zajima me, zda je nutno, pripadne kde je nutno a zda jsou nejake poplatky s tim spojene -OP, RP (banka, katastr, lekari, evidence vozidel, fin urad, socialni u...), nahlasit zmenu trvaleho bydliste.

Dekuji moc...

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lojza*
hodnocení

0x
Nějak nechápu dotaz. Odhlásit se ve starém a přihlásit v novém bytě by podle mě mělo jít na obecním nebo městském ůřadu.Z potvrzení o kterých píšete by snad připadal v ůvahu katastr nemovitostí? U drůžstevních bytů by možná měla stačit nájemní smlouva.

 

zpevanda*
hodnocení

0x

Ahoj,

taky jsme se nedavno prestehovali do bytu, ktery jsme koupili na hypoteku. Byla jsem si zmenu trval. bydliště nahlasit na městském úřadě, nesla jsem tam výpis z katastru, do 14 dnů mi vystavili novy OP, na katastru jsme jako majitele zapsani - byla to potreba k hypotece ze jo a ted prubezne prehlasuju, jdu s novym OP do banky, do zdravotni pojistovny atd.

dejna*
hodnocení

Jasne. Nejde o prehlaseni na mestskem urade. To se muzu pry prehlasit na jakemkoliv MU, ale spis me zajima, jak je to s pripadnymi poplatky nekde. Chtel jsem vedet, zda musim cosi platit na financaku, jestli musim zmenu hlasit na socialce, a kde vsude to MUSIM udelat. Banky a operatori jsou jen kvuli korespondenci, ale jaky urady navstivit musim.jinak OP a RP mi vystavi na novem mestskem urade... Dekuju moc.

lojza*
Promiň ale pořád nechápu o jaké poplatky ti jde? Pokud chceš dostávat poštu, tak by možná stačilo nahlásit změnu bydliště na poště kde tvoji poštu měli do teď na starosti.
Pokud jde o sociálku tak to je v tvém vlastním zájmu abys jim to nahlásila.Bance to hlásit nemusíš,moje matka se odstěhovala a stejně jí ke mě chodí výpis z banky a jiná míň
důležitá pošta.Co se týče finančního tak nevím co s tím má společnýho(Daň z nemovitosti?).
Na ůřadech stejně budeš vyplňovat lejstra podle trvalýho bydliště,takže bych to zatím neřešil.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]