Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Příspěvek na bydlení studentovi

Od: crixus* odpovědí: 3 změna:

Ahoj, přeji vám pěkný víkend a hned se na vás obrátím s dotazem. Mam trvalé bydliště s rodiči v KV a odstěhoval jsem se s kamarády do podnájmu do Plzně. Od známých jsem slyšel, že si mohu požádat o nějaké příspěvky od ossz na bydlení, jelikož bydlím jinde než rodiče, jsem student a ještě mi nebylo 26 let.

Nevíte, zda musím žádat ve Varech nebo v Plzni? Mám nárok na příspěvek i když byt zde v Plzni nemám veden jako trvalé bydliště? A popřípadě, nevíte někdo o co přesně (jaký je přesný název) mám žádat, abych nevypadal jak blbec než se vymáčknu co že to vlastně chci?

S pozdravem Petr

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Když si přihlásíte v Plzni trvalé bydliště a u rodičů se odhlásíte, tak máte, jako student nárok na soc. dávku. Není to moc, tuším, že to bylo kolem 2 000, ale už může být změna, na vše se zeptejte na sociálce, vše potřebné by Vám měli vysvětlit. Určitě budete potřebovat potvrzení o studiu, bydlišti atd. Na přechodné bydliště nic není.

crixus*
hodnocení

aha děkuji ... já právě potřebuji na přechodné bydliště, protože v nájemní smlouvě je, že si majitel nepřeje abych si tento podnájem dal jako trvalé bydliště. Takže z toho nic nebude, zase žádné peníze za nic, zase musím zítra do práce :)

cyril*
hodnocení

1x

Pokud Vás živí rodiče, tak žádat můžete o co chcete, ale asi nic nedostanete. Jste-li osobou s vlastními příjmy, pak tyto příjmy musí splňovat max. výši danou zákonem aby vůbec vznikl nárok na nějaké dávky či příspěvky.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.