no, jenže ty staré jsou tak 20 let staré a vytahane a popraskané
bear
No a co? Tak jsou staré a vytahané.
To je problém změřit posuvnou šuplérou klín na starém řemenu a případně oměřit řemenici?
Je problém si vzít kus provázku a dát ho místo řemenu při motoru posunutém v napnutém stavu na doraz a ve volném stavu na opačném dorazu a pak si vybrat z řemenů nových, který bude nejvhodnější?
Fakt je to problém tomu trošku věnovat měření a zkoušení?
Máš mozek?
Co třeba ten vytahanej řemen přeříznout odlamovacím nožem a změnit jeho délku dle výběru řemenů nových? A zkusit?
Vezmi sprej, nejlépe nějaký čistič, ale je to v zásadě jedno a povrch řemene namoč. Na mokrém povrchu je k přečtení mnohem víc než na suchém (fígl z praxe prodejců řemenů).Jinak změřit, kolik je rezerva napínání (na jednu i druhou stranu) , vzít starý řemen s sebou a vyrazit na prodejnu.
Zdravím. Stáhni na minimum napínání řemenů, natáhni provázek přez klínové řemeny a poté provázek změř. Jen pozor na označení nových řemenů. Nejčastější zkratky délky Li (Inner Length): Vnitřní délka měřená po vnitřním povrchu řemenu. La (Outer Length): Vnější délka měřená po vnějším povrchu řemenu. Lw/Ld (Working/Effective Length): Výpočetní/účinná délka v neutrálních vláknech, často používaná pro moderní řemeny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.