Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Velikost elektrocentraly?

Od: paboz® odpovědí: 4 změna:

Zdravim mistni komunitu.

V elektro jsem laik,potreboval bych poradit s vyberem elektrocentraly .Pouziti pouze pri delsim vypadku proudu.Napojeni mrazak,lednice a plyn.topeni. to by byla priorita.dival jsem se na stitky u mych spotrebicu.

Lednice ma uveden proud 0,5 A objem 155 L

Mrazak ma uvedeno 100W

Plyn kotel s cerpadlem 15W

Laicky jsem nahlidnul na nabidku.Napr. allegro.cz/...

Nebo allegro.cz/...

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

yarda1
hodnocení

0x

Něco takového jsem hledal (a nenašel) v příčurce "72 HODIN" co se teď zdarma rozdávala. Třeba pokud je potřeba zálohovat něco s motorem, dá se předpokládat, že motor při zapnutí může vyžadovat větší výkon než když už běží.

Přemýšlel jsem (čistě teoreticky, zatím to nenastalo a doufám, že nikdy nenastane), jak v případě delšího výpadku elektřiny co nejlevněji zajistit aspoň nejnutnější fungování bytu - aby plynový kotel topil a nemuseli jsme mrznout. Případně aby se v létě nezkazily léky co jsou uložené v chladničce a jsou choulostivé na skladovací teplotu.
Napadlo mne koupit nějaký měnič 12Vss/230V, 50Hz do auta, auto přistavit k oknu, hodit dlouhou prodlužku, kotel zapojit k měniči a auto nechat brblat na volnoběh.
Co se týká ekologie, asi by to bylo ekologičtější než nechat běžet nějakou elektrocentrálu (malé elektrocentrály patrně nemají katalyzátor) a i tišší.
Zajímá mne jen, jestli to napadlo i někoho jiného a jestli to někdo dotáhnul až k praktickému použití.
Ptal jsem se na to na různých poradnách, ale odpovědi k věci jsem se nedočkal.

trtr
Zdravím, tak fungovat to bude, ale ta spotřeba.Navíc pokud bude opravdu krize, nejbližší sousedé po chvíli nebudou jako ti co obvykle znáte -> strach, panika,... (auto vám seberou atd).