Nejste přihlášen/a.
Dobrý den ,
poškodilo se mi jedno boční sklo u krbové vložky viz.foto , problém je , že ta delší hrana (poškozeného bočního skla )která navazuje na prostřední sklo je pod ůhlem , objednat sklo na míru není takový problém , ale zkosení celé té delší hrany mi nikde nechtějí udělat ,co s tím za jakoukoliv radu budu vděčný . Díky.
Rozměr toho bočního skla (o ,které mi jde) je : šířka : 74,5 mm , délka . 309 mm a tloušťka 4 mm.
Určitě to výrobce nějak vyrobil a měl na to stroje. Prostě se musíte ptát více sklenářu zda to dokáží.
To je takový typický problém , kdy lidé chtějí něco speciálního a pak je problém se servisem. Příště budete chytřejší a pořídíte si vložku s rovným standartním sklem.
To jste mne trochu překvapil, o kalení žáruvzdorného skla slyším poprvé. Nejsem odborník v tomto oboru, ale vždycky jsem si myslel, že kalení skla se dělá především z bezpečnostních důvodů, aby při poškození neprasklo na velké a nebezpečné díly, ale aby se rozsypalo na malé neškodné úlomky. V krbové vložce by podle mě takovéto sklo bylo nebezpečné, když praskne, nic se nestane, s prasklým sklem krb funguje dál, ale když se rozsype na tisíc kousků, může to způsobit požár bytu. Nejkvalitnější žáruvzdorná skla se dělají z čistého SiO2 (křemenné sklo), který pokud vím žádné kalení nevyžaduje.
Co vím, tak se akorát kalí sklo pod kamna.
Asi ta práce navíc a úklid okolo. Buď si za to člověk řekne cenu, za kterou se mu to vyplatí udělat i s tím úklidem a dalšími věcmi - a pak je zákazník naštvaný, že zaplatí za takovou blbost takovou pálku, nebo si řekne cenu přiměřenou představě zákazníka a pak je naopak naštvaný on, že ztrácí spoustu času a práce za blbosti, které mu nikdo nezaplatí. Tak je nejlepší říct, že to nedělám a nemám na to profi vybavení.
Jestli si to zákazník ručně ošudlá ve svém vlastním volném čase je už jeho věc.
První nabídka na google: krbové-sklo , kde vám žáruvzdorné sklo nařežou na míru, nabízí broušení hran, tak je zkuste oslovit.