Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Krbová vložka za dobrou cenu

Od: zanna* odpovědí: 3 změna:

dobrý den, asi už se tu nějaké ty krbové vložky řešily, ale chtěla bych od vás něco konkrétního.Stavíme bungalov,4+1,vytápět budeme podlahovým topením (máme tam plyn) + krbem, který bude mít regulovatelné rozvody do ložnic. Potřebovala bych vědět jakou krbovou vložku koupit... rozhodně nemáme finance na ty mega drahý, nejlepší, ale potřebovala bych znát váš názor na krbovou vložku za relativně dobrou cenu (ani tim nemyslim to nejlevnější, nějaká zlatá střední cesta). Jaké by měly být parametry? Např. kolik kW? 4-6 by stačilo, nebo víc? máte někdo zkušenost s nějakým konkrétním výrobcem? Jsem laik, akorát jsem na dovolené a mám čas serfovat a shánět... ale tím že tomu nerozumím, nechám si poradit...

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Neporadim konkretni vlozku, tu si budete muset vybrat sama. Je ale dobre znat zakladni pozadavky a podle toho vybirat.
Bude to teplovzdusna nebo teplovodni vlozka? Kolik metru krychlovych bude vytapeno teplovzduchem, kolik teplovodne?
Mate udelany externi privod vzduchu?
Zde se da po vlozeni nekolika zakladnich udaju najit vykon vlozky a podle toho vybirat.
kamna.astranet.cz/...

doplněno 20.07.10 20:34:

Jinak doporucuji, procist i ostatni rady na kamna.astranet.cz/... je to vpravo sloupecek " Jak? ..."

hop®
hodnocení

0x

Zvolit krbovou vložku podle výkonu není jednoduché, laicky a s nadhledem řečeno - buď budete pořád přikládat a mrznout, nebo budete v zimě otvírat okna, abyste mohli aspoň přiložit. V tomto případě je výpočet potřebného výkonu kamen asi důležitější než u plynového či elektrického kotle, který jde knoflíkem ztlumit na požadovaný výkon.

jendastehlik