Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Seřízení pily fieldmann

Od: moonlight odpovědí: 5 změna:

FZP 4216-B Motorová pila. Vyměněný karburátor,zapalovací modul,svíčka,palivový filtr.

Tento výtvor i po výměně tohoto všeho dokáže nastartovat pouze na sytič. Seřizovací šrouby už byli asi ve všech myslitelných polohách bez nějaké změny. Nedokázal by mi někdo prosím poradit co by mohlo být špatně?

Rady hodit to do pangejtu...hodil bych to tam,kdybych teď neudělal objednávku skoto za 1500 za náhradní díly. Takže bych rád kdyby to odpracovalo aspoň jednu sezónu a pak to tam klidně bez výčitek hodím. *smich*

Moc děkuji.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

0x

Jsi to měl zahodit rovnou...

Těsní gufera kliky? (falešný vzduch = chudá směs = jede jen na sytič který to obohatí na použitelný...

 

hodnocení

0x
Za ty prachy jste pomalu mohl mít novou.. Kolik má naběháno?
moonlight
hodnocení

Cirka 4 roky

 

vernon
hodnocení

0x
Pokud startuje jen na sytič, tak stoprocentně gufera...

 

hodnocení

0x
Zeptám se asi blbě, ale pro jistotu, benzín je jak starý a v jakém poměru s olejem?
Tohle chování způsobí i zvodnately benzín, i když je divný, že by to nestačilo zamaskovat vytočení šroubků bohatosti. Nový karb je přesně pro tento typ pily, nebo uni pro různé stroje? Spálil jsem se takhle třeba s repasni sadou membrán do karbu, bez dlouhého ladění tlaku naslepo prihýbáním páčky u jehly byla bohatost úplně mimo rozsah. Při pumpování dudlíkem je vidět stále benzín, nebo i bubliny vzduchu?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]