pokud měřeno proti PE tak je ten vodič přerušen...propísknout vodič..
janf
Ještě jsem si všiml že stykače na chybí Nebo asi vyskočila nějaká součást viz foto je to ten úplně v pravo Ten poslední a předposlední z práva to jsou ty na schematu
Jde o odrušovací filtr, používám jej na frekvenčně řízené motory, ale dnes se předepisuji i k motorům připojenýmm normálně na 50Hz. Např vývěvy, nebo dopravníky třísek u CNC
Ale ten filtr nemůže zapříčinit zmíněný problém. Pokud je Vaše měření správné, je vadný kabel k motoru.
janf
Tak jsem znovu měřil napětí tam nám asi byl špatný kontakt. Ale je 110v proti zemi. A mám to na vstupu všech stykačů. Zasílám celé schéma. Ale ten dopravník mám motor na 230/380v Vždyť ty stykače nemají mít napětí z toho trafa
Musite odpojit motor. V bodě do bodu 2 se dostává napětí před vynutí motoru.
milanb
Ja bych byt vami, zavolal nejakeho elektrikare, jedine nekdo kdo tomu trosku rozumi a umi merit, vam muze idealne na miste, poradit. Takhle to budete resit dlouho a s kdovijakym vysledkem.
Vím, že už jde o lehce expirované téma, ale jelikož se tu objevily konspirační teorie o natvrdo zapojených brzdných odporech a pod, dovoluji si objasnit, co konkrétně to je. Shodou okolností jsem měl stejný nyní bazmek v ruce, když jsem přefázovával vývěvu. Takže zde jsou podrobnosti
Brzdné odpory to nebudou. Amíci pro odpory mají jinou schematickou značku. Spíš to bude odrušení, nebo přepěťovka. Pokud máte kompletní dokumentaci, mělo by to tam být uvedeno. Je li v bodě jedna napětí a v bodě 2 ne tak musíte projít celé kabelové vedení a zkontrolovat všechny spoje.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.