Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Od čeho se měří délka ramínka vodovodní baterie

Od: jks odpovědí: 7 změna:

Musím koupit vodovodní baterii pákovou k umyvadlu a důležitá je délka ramínka.Jak se udává dl zespodu či shora,rozdíl tam je značný,tak at to koupím dobře.Vyměňovat bude instelatér,nikoliv já.Teď tam mám 16 či 19 ...? Potřebuji nyní jinou tu zvednutou nahoru-zobák.

doplněno 18.06.25 17:20:

Už to studuji ...a umyvadlová a dřezová prý je stejná?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Od osy k ose.

hodnocení

2x

Zde najdete obrázek, na kterém to poznáte. chutmitrade.cz/...

Vždy od středu baterie po střed výtoku :)

hodnocení

2x

Ramínko k baterii lze koupit náhradní, stačí vybrat délku, pokud originál nevyhovuje. Stačí zajít do Hornbachu, OBI, Bauhausu a pod. K výměně není potřeba instalatér, zvládne to každý, pokud není "úplně levej" a používá hlavu na přemýšlení..

jks
hodnocení

Tak vážený,jestli se to podaří,tak vám moc děkuji.OBi je sice znatelně slabší,než jiné,ale u nás vyměnili Baumax až na ten nejslabší obchod Obi

Dobře jste porasil

jks
hodnocení

A co HUV je potřeba uzavřít,mám s tím problémy není lehce dostupný,je ve spodním patře .

Hlavní uzávěr vody není potřeba uzavřít (pokud vyměňujete pouze ramínko). Předem ale doporučuji si vzít sebou to staré. Existuje spousta výrobců a spousta typů připojení - nejlépe se poraďte s prodejcem na místě.

jks
hodnocení

A co říkáte na toto,zrovna to by splnilo účel,protože chodím do tohoto hospodářského pro vodu

Od čeho se měří délka ramínka vodovodní baterie

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.