Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jakou pojišťovnu?

Od: astik odpovědí: 17 změna:
Jaká je dobrá pojišťovna na byt, chalupu...? Recenze na Allianz a Uniqa mě dost překvapily. Většinou velmi negativní. V ČR už snad není jediná dobrá pojišťovna? I další nejsou dobré...

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar jmlc

Nějakou dobu jsem pracoval jako likvidátor v České pojišťovně. I po dlouhých letech jsem stále pojištěný s celou rodinou a domem u nich - Generali-česka.

Děti s úrazy dostaly peníze v řádu dnů po nahlášení, slevu na pojištění domu mám extra hezkou, dala se i domluvit konkrétní výjimka nebo odstranění výluky - vše bylo o domluvě a individuálním řešení.

Allianz s povinným ručením ok, ale s havarijním jsem měl potíže při minimálním poškození zvěří i když tam byla PČR - síť smluvních servisů byla k ničemu - nakonec se to zrušilo, protože auto před domem stát nemohlo, prodal jsem před opravou.

Uniqa tuším fúzovala AXA pojišťovnu - tam mám také jen negativní zkušenost.

karel

Když zde čtu jak Vaše tak i ty níže uvedená sdělení, porovnávám to s problémy, se kterými jsem se nyní setkal u Generali České pojišťovny v okamžiku převzetí funkce předsedy SVJ...Proto jsem po jednání s příslušnou referentkou poslal na vedení pojišťovny do Prahy přes poštu veškeré podstatné odkazy, kde dokazuji benevolenci přístupu dané refentky. Jinak krátce, dle zjištění jejího chování účelově jedná ve prospěch zaměstnavatele, aby tím zamezila možnostem plnění zákazníku v případě konkrétního neg. případu! Jsem sám zvědav, jak se vedení GeneralI České pojišťovny vyjádří, když má dle Správného řádu 30 dnů na odpověď... A to je ještě možné, že věc pošlu na ČOI v Praze s patřičnými odkazy!

@karle - všude je to o lidech ... a i v nejlepší firmě může dělat debil nebo vyčůránek - zvláště, pokud ta firma má tisíce zaměstnanců.

Postup stížnosti na zaměstnance je správný, ale kvůli jednomu si udělat obrázek o celé firmě je jako koupit si věc a při reklamaci osočit firmu, že vyrábí výhradně šmejdy.

Samozřejmě - může se stát, že dobrá firma vyrobí zmetek. Záleží pak na tom, jak se k situaci postaví.

Držím palce, ať to vyřešíte k vší spokojenosti.

 

 

opc
hodnocení

2x

Ono asi každý bude doporučovat jinou pojišťovnu hlavně tu u které je pojištěný. Dokud není třeba řešit nějakou pojistnou událost tak je asi každá pojišťovná dobrá. Až nastané pojistná událost a pojišťovny budou hledat různé i nesmyslné důvody proč nemůžou na to pojišťění uznat tak už ty pojišťovny až tak dobré asi nebudou. Podle mne je dobrá pojišťovna ta která to pojištění nsabízí nejlevnějí za dobrých podmínek. Je dobré si porovnat pojištění u jednotlivých pojišťoven a pak si vybrat tu která je nejlevnější a má dobré podmínky. Já mám dobré zkušenosti s porovnáním pojišťoven na pojištění.cz kde jde pojištění u vybrané pojišťovny i rychle a jednoduše sjednat.

 

hodnocení

0x
avatar vikos

Osobně, i po více jak 10 letech práce v pojišťovně, mám zkušenost takovou, že drtivá většina lidí, kteří nadávají na pojišťovny, jsou ti, kteří chtěli při pojištění ušetřit. Nesčetněkrát se mi stalo, že klient odmítl nabídku pojištění s tím, že to či ono se mu nemůže stát, že si vymýšlím a chci jen vydělat a nabídku si osekal na naprosté minimum. Pak se po čase stala situace na kterou pojištěný nebyl a nadával, že jsme jej okradli a podobně. Po zmínce, že to měl v původním návrhu, který odmítl a předložení kopie záznamu už na to neměl co říct. Jeho blbost ale špatná je pojišťovna... A podle toho i ty recenze vypadají. Svou blbost téměř nikdo nepřizná a hledá viníky všude okolo

Pokud si opravdu dáte práci se správným nastavením pojištění, proberete jej s poradci pojišťoven (proberte klidně s více - více lidí, více tipů a zkušeností) a porovnejte si nabídky. Podívejte se na výluky a rozsah nabízeného krytí a podle toho si vyberte. Určitě neuvádějte hodnotu nemovitosti nižší, než jaká je - byl by jste podpojištěn a v případě škody dostanete méně, než kolik by jste potřeboval a pojišťovna dokonce může pojistné i krátit.

Pokud si vyberete z velkých pojišťoven, tak asi u žádné chybu neuděláte. Jen počítejte s tím, že žádná pojišťovna nikdy nebude krýt všechna rizika. Proto si porovnejte nabídky, ceny, výluky a možná rizika ve vašem případě, případně, co by jste si přál mít pojištěné a podle toho si vyberte.

Osobně mám Generali Českou, Allianz a Kooperativu a zatím spokojenost. Dříve Uniqa a ČSOB a také bez problémů.

No ale někdy je to i opačně nebo snad není?!

Tak jistě, že ano. Proto nepíšu, že vždy ale v drtivé většinně případů ;)

I pojišťováci jsou jen lidi. Všichni chybujeme, někteří cíleně lžou. Ale i z logiky věci, poradci jsou placeni provizně a navíc mají plány na výši pojistného za určité období. Provize se odvíjí od výše pojistného, takže když už bude chtít poradce někoho odrbat, tak tím, že k pojistce přihodí i věci, které opravdu nejsou v dané situaci potřeba a pojistné tím navýší. Nebo neaplikuje slevu, kterou by mohl. Ale pokud někdo některá rizika nepojistí i když by měl a ani je nedá do nabídky klientovi, tak jde spíše o neznalost daného pojišťováka. A toto si tazatel částečně ošetří tím, že poptá nabídky u více poradců. Navíc tím, že sjedná vadnou pojistku a klient si toho všimne a pojištění zruší, tak je na tom opět bit většinou přímo poradce, protože musí vracet provizi a padá mu plnění plánu. Opět by tedy byl sám proti sobě.

astik
hodnocení

Proč jste odešel od Uniqa? Také máte výhodu, že jste v tomto oboru profesionál.

Pojištění, které jsem u nich měl už pro mě nebylo potřebné, tak jsem jej ukončil. Negativní důvody jsem k tomu neměl.

 

riva
hodnocení

0x

Nejlepší pojišťovna je část příjmů nedávat na pojištění, ale ukládat/zhodnocovat jinak, kde budou čekat pokud se stane nějaká nepříjemnost. Pojištění je dobré pro toho, pro koho by pojistná událost znamenala katastrofu (vlastník jediné nemovitosti) a pouze pro tuto šlamastiku by měl být pojištěn. Platit pojistné na drobnosti nemá smysl.

Jaká je dobrá pojišťovna na byt, chalupu...?to asi nejsou drobnosti... Máte nějakou nemovitost a doporučíte pojistitele?
riva

Nemovitosti pojištěny nemám, tedy volné prostředky nedávám na pojištění, protože to je v průměru ztrátová investice. Dokonce platí, že pojištěným nemovitostem se stane častěji nějaká nepříjemnost. Je to způsobeno jednak neodhalenými pojistnými podvody a pak i tím, že o pojištěnou nemovitost se člověk nestará tak zodpovědně. I na to se musí skládat ti poctiví vyšší platbou pojištění.

Takže všechny ty vichřice, povodně, ... to je vlastně zneužívání dobroty nevědomých a ti hajzlíci si nechávají zaplatit nové baráky.

No asi máte dobrou lokalitu se svým obydlím ... Díky němu však není vhodné doporučovat jiným, aby se proti riziikům nepojistili. - Nač mi bude 4tis ročně navíc v investicích, když mi tornádo urve střechu za 2 miliony?

astik
hodnocení

Určitě máte pravdu. A ne všichni chtějí páchat podvod. Pojišťovny jsou známé tím, že neradi něco vyplácejí. Je to prostě byznys. Navíc člověka naštve, když léta platí, pak se něco stane, a oni mají hromadu výmluv, proč to nejde. Ono se taky v těch jejich podmínkách vyznat, nato aby jste si vzali právníka. Kličky, kličky, kličky... Stačí jedno slovo trochu jinak, a už vám nic nedají. Jsou v těch jejich podmínkách nenápadně chytáky. Pro neznalce pohroma. A ano, určitě ne všichni a pořád, ale... Kvalita a profesionalita se zhoršuje. Když narazím na někoho, kdo dané věci rozumí, jsem málem v šoku a potěšena. Mám zatím Uniqa. Tak nevím, zda zůstat. Uvažovala jsem o Allianz, auto zatím ok, ale...?
Čím Vás Allianz láká? Byla jste oslovena jejím poradcem nebo jste se sama pro ni rozhodla? Jestli máte nějakou jejich nabídku, zkuste ji předat vašemu poradci za Uniqa ke konzultaci a srovnání s vaší stávající smlouvou. Případně jim to pošlete mailem na zákaznický servis s dotazem na rozdílnost a případně vytvoření srovnatelné nabídky. Získáte porovnání mezi pojištěním a to jak cenově tak parametry. Pak si ale určitě projděte podmínky plnění a výluky.
astik
hodnocení

U Allianz jsem už léta v rámci auta. Zatím vše ok. Jednání vždy bez problémů.

 

aio
hodnocení

0x

Asi je jedno kde ste pojištěný. Známí mi dělal pojistku u uniqa pak direct. Uniqa mi opravila poškozený nárazník za cca 55tis se spoluucastí 5tis pak jsem řešil okus zvěří kdy mi ze škody 8 tis. vrátili asi 4,5. Následně direct taky okus zvěří asi měsíc po sjednání a z 10,5tis škody proplatili 5,5. Vždy z havarijního pojištění.

Nikdy sem neměl problém se škodami protože jsem je nahlásil tak jak jsem měl a počítám že bych neměl problém s jakoukoliv jinou pojišťovnou. Jak vás můžou odmítnout odškodnit když si to platíte? ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]