Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vytyčení inženýrských sítí

Od: markos odpovědí: 5 změna:

Zdravím, po několika hodinách v tom docela tápu a jsem v tom nováček. Chystám se rekonstruovat plot okolo domu, z části zde už plot postavený je, ale budu ho chtít měnit za betonový. Do tvaru L.
Moje otázka zní, z pohledové strany pozemku vedou inženýrské sítě (metalika-internet, voda, odpad, plyn, elektřina)
Budu tedy potřebovat zřejmě vytyčit a označit všechny tyto sítě vedoucí pod zemí před výkopem do země, je potřeba obepsat všechny správce dotčených sítí? Jak to funguje? Borci přijedou, zaměří a vyznačí sprejem trasy od plotu, které vedou až do domu, aby se to náhodou nepřekoplo? Jedná se o Jihomoravský kraj. Plot bude stát na mém pozemku, do výšky 2 metrů, takže povolení už potřebovat nebudu. Třeba u EGD po mě k souhlasu při práci v ochranném pásmu chtějí i projektovou dokumentaci, kterou samozřejmě ani nemám k plotu.
Díky za odpovědi.

Vytyčení inženýrských sítí

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Ochranné pásmo nn podzemního kabelu je 1 metr na obě strany od krajního kabelu, takže EG.D asi mají pravdu. Snad jim postačí náčrt a řez základem.

Dobré by bylo dát kabel pod základem / v základu do (dělené) chráničky.

Jinak - všude už je zavedena digitální mapa, kde si můžete najít veřejné údaje o technických sítích.

https://cuzk.gov.cz/DMVS/Kontakty/DTM-kraju.aspx

Pro Jihomoravský kraj zde:

https://dtm.jmk.cz/portal/

2024
hodnocení

0x
EG-D stačí jednoduchá situace stavby s pár kótami. Tedy něco, co nakreslí skoro každý během několika málo minut.

markos
hodnocení