Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zalomený bit v aku

Od: michal94 odpovědí: 13 změna:

Dobrý den, jsem doceal laik na práci rukama a při utahování se mi zalomil bit v rázovým utahováku tak, že ho není ani za co chytnout. Má někdo nějakou radu nebo tip jak ho dostat ven? Zkoušel jsem hledat na internetu, ale moc jsem toho nenašel, za jakoukoliv rádu díky.

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ttt
hodnocení

1x

sekundovy lepidlo. Nalepit a vytahnout.

autol
hodnocení

0x

A není bit náhodou takový malý 6 hran? Raději vyfoť oč se jedná, do rázové patří černé čtyřhrany molybden a ne vanadium. Tomu se říká ořech a ne bit. Bit ulomený by šlo navrtat a chytnout vrutem a vytáhnout

Tak dobrý bit zcela určitě nenavrtáš... To je pouhá teorie...

trtr

Zdravím, mi to ve firmě vytáhli pomocí kalené jehly - bylo potřeba to poklepat a zároveň sklíčidlo utahováku odjistit (děláte to? - třeba u Makity je to prstenec s rýhováním).

cdn.narex-makita.cz/...

radek0
hodnocení

0x
Zkuste ho vytáhnout magnetem.

km
hodnocení

0x

zkuste vložit fotku problému

michal94
17.03.25 08:06
hodnocení

0x
trtr

Zdravím, poklepat z boku zalomenout část, odjistit zámek a zkusit vytřepat.

michal94
On ten bit je tam zkroucený, myslím, že to jen tak nevyklepu, hlavně se zlomil tak, že nečouhá ven ani tak 1mm
trtr

Kalená, rýsovací jehla a z boku pomalu vyklepávat ven, je to práce pro dva (ten co drží zámek a druhý vyklepává).

micha94
hodnocení

0x
Už se podařilo, díky za rady.

Když je někdo šikulka, tak dílo se podaří.

Blahopřeji k úspěchu.

ttt

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.