Nejste přihlášen/a.
"teď najednou po třičtvrtě roce přišla faktura s částkou o 100.000,- vyšší než bylo domluveno, navíc jsme dílo nikdy nepřevzali - nepodepsali jsme předávací protokol. Máme šanci se bránit?"
------------
Ježiš to je, ale nádherný příklad, kdy pro změnu zákazník tahá za ten delší konec provazu..
1) FAKTURU NEPLATIT ! - neexistuje pro ní žádný právní nárok !
1a) bez předávacího protokolu nebo dílčího předání či dílčího měsíčního soupisu prací (opět podepsaného zástupci SVJ) nelze nic fakturovat a dílo následně protokolárně převzít
2) spočítat a vystavit prováděcí firmě fakturu za prodlení s termínem plnění a dodatečnou informací, že částka se bude navyšovat o počet dní, po které nedojde k protokolárnímu předání dokončené stavby BEZ VAD A NEDODĚLKŮ
2a) spočítat a nechat nakalkulovat opravu všech vad pro případ, že se nebudou mít k činu a vady po nich bude muset opravovat nebo dodělávat část zakázky, externí firma
3) za získané peníze z prodlení (chvilku po zas potrvá než se z nich dostanou) nechat opravit a uklidit zbylé popsané
ještě bych doplnil jednu...Určitě minimálně jednou budou zkoušet nějakou formu nátlaku spojeným s vystavením a nezaplacením té faktury...v ten moment bych se z hluboka nadechl a pořádně se jim vysmál a tím jim dal důrazně najevo, že máte vše pevně v rukách a víte, že nemají žádnou šanci KDEKOLIV uspět...každý kdo má všech 5 pohromadě ví, že jakýkoliv případný právní spor prohrají oni a těžce spláčou nad výdělkem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.