Nejste přihlášen/a.
Pořád se to zde řeší, vyskakují na mě reklamy už i z lednice, Slunce pere o sto šest a pořád mi to vrtá hlavou... Ostrovní fotovoltaika.
1) Jakého výkonu bych musel mít fotovoltaiku, aby mi to ohřívalo vodu v bojleru dejme tomu jaro - podzim? Mám bojler Dražice 120 l. Ikdyž jak píši - sluníčko už v těchto dnech pere na střechu cca 7 hod denně. Na internetu čtu, jak lidi mají v tomto počasí ohřátou vodu už v poledne, v létě klidně v 10 dopoledne...
2) Mohu využít stávající kombinovaný bojler (elektřina + kotel na tuhá paliva) nebo na to musí být speciální bojler?
3) Co bych musel ještě dokoupit, abych mohl elektřinu využít i ro další spotřebiče - mobilní klimatizace, mobilní přímotop do klasické zásuvky 230 V... baterie, měnič... co - jak - jaký?
Na internetu je mraky sestav si sám. Je mi jasné, že jsem amatér a jen mě to pro zajímavost zajímá. Přestože bydlíme v podhůří, Slunce zde pere snad už druhý týden v kuse, a to je začátek března... Děkuji za případné reakce a omlouvám se za případně laicky položené dotazy.