Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak zjistit z jakého materiálu je vana v mém bytě?

Od: lunydla odpovědí: 25 změna:

Dobrý den, jsem vlastníkem bytu a mám tu vanu v koupelně, jak zjistím z jakého materiálu je vyrobená vana? Objevily se tu 2 flíčky tmavé barvy a jeden takový ťuplík, ten mi nějak nevadí, ale chtěla bych i do budoucna zabránit, aby se tu na vaně vytvářely nějaké neumyvatelné fleky. Nejsou moc velké, ale jsou tady. Jak tedy jako laik mám zjistit z jakého materiálu mám doma vanu? Potom budu vědět jakým prostředky ji nejlépe vyčistím. Předem děkuji za rady.

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x
Pokud to nepoznáte pohledem a hmatem, můžete začít magnetem.
lunydla
hodnocení

Jak to mám poznat pohledem a hmatem? Nejsem odborník, řemeslník přes koupelny.

re4zon
Jestli nepoznate smaltovany kov od plastu, tak nejste ani neodbornik. To pozna i desetilete dite, staci na to zatukat..
No proto píšu, ať použijete magnet, abychom věděli, zda se jedná o plast, nebo ocel, pokud to nepoznáte. (I když myslím, že "umělou hmotu" od smaltovaného plechu pozná většina lidí.)
iq

Zákon hovoří v paragrafu 4 o takzvaném rozumu průměrného člověka.

No, faktem je, že 50% lidí má pod průměrný intelekt, řekl klasik :))

Dotyčná by udělala lépe, kdyby vyfotila celou vanu, protože je daleko větší šance rozpoznat, co je to za vanu podle tvaru a vzhledu, než se snažit určitě materiál z špatné fotky, Ř které nejde určit ani barvu ani co to je.

Tuším, že litinová vana je nemagnetická ...

pecenkav

neni, je normálně magnetická

hodnocení

4x

"Je taková celá bílá..." *smich*

Nic ve zlém, ale na té fotce je jakási šedo-růžová plocha s bílými flíčky a nebýt tam vidět ten kousek odpadu, ani by mě nenapadlo, že to může být vana, natož z čeho je.