Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Sousedské vztahy

Od: jirka® odpovědí: 24 změna:
Koupili jsme dům na městečku. Jedná se o řadovku - kostku z 80 let. Zdá se že, se všude bydlí ještě původní majitelé, co to postavili. V domě 5 let nikdo nebydlel. Z jedné strany bydlí sami manželé důchodci a z druhé také,se dvěma syny kolem 40 let a tchyní. Tito sousedé mají asi 12 koček.
Ty kočky všude kladou svoje exkrementy - k nám na dvůr, na zahradu, předzahrádku, močí na dveře, na zeď a do okýnek.
Sousedka říká, že některé z těch koček naše kočky, že patří k tomuto domu. Jak můžou být naše, když s nimi nemáme nic společného? Pak někdo přejel jednu kočku na silnici před naším vjezdem. Sousedka říkala, že to nebyla jejich kočka, ale že ji přesto uklidila. Později její syn říkal u nás v práci, kde pro naši firmu pracuje jako subdodavatel, že jsem tu kočku přejel já. Teď už jim těch koček prý chybí 6, a já je prý přejíždím, leží mrtvé v našem vjezdu. Od té doby co tu bydlíme, jim mizí kočky. Taky jim prý v noci ve dvě dupu po střeše. Taky jsme jim vrtali neustále při rekonstrukci do zdi, přitom na zdi, je společná s nimi se pouze přidávalo několik zásuvek, hlavní bourací práce byly na druhé straně domu. Vykládá to tam jednomu borci, a ten to šíří dál, že přejíždím kočky, že jsem pi.a, soused za milión, že jim blokujeme místo před domem auty (parkujeme pouze před naším domem) atd. Je to značně obtěžující, navíc mám na botách kočičí hovna, která sbírám a házím do popelnice. Nevím, co s tím.

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

todle řešení nemá musel byste je žalovat pro pomluvu a nák nevěřim že by to někam vedlo

zkuste si s nima rozumně promluvit že pokud s pomluvama nepřestanou budete to řešit

já osobně bych na svém pozemku rozmístil nákou tu otrávenou návnadu na krysy a sousedy upozornil at si kočky hlidaj

já bych v kočičincích žít nechtěl