Nevim, jak se to mohlo stat, ale pri brzdeni se mi u hlavicky strihl sroub, upevnujnici zadni brzdu. Ted uvazuju, jak jej vytahnout. Zkusil jsem vzit do klesti - neslo. Zkusil jsem pilkou na zelezo udelat drazku pro plochy sroubovak, nepovolil jsem. Vim ze jsou vytahovaky s L zavitem, ale kdyz tak pekne trci, nenapada vas jeste jednodussi metoda? Diky
Tohle normální chlap, bílý heterosexuální muž, vytáhne zubama.
Tak dobře, když to nejde kleštěma, tak vem na to sikovky. Ale pořádný, ne nějakej šmejd z lidlu za tři srovky. Pokud to ani tak neuděláš, tak to dej do servisu.
Hlavně, aby měly sikovky "ostré" čelisti. Ne ožvejkané Jinak tazatel by měl dát ctyřpístkové. Záleží na tom bezpečnost všech účastníků provozu. Jestli chce někdo ušetřit, ať si nekupují cigára nebo iphona. Trochu isoivednosti by neškodily
Najjednoduchšie je použiť systém matka a kontramatka. Možno by sa tam stále vošli. Pred tým by bolo možno dobré šroub zahriať a následne použiť penetračný olej, prípadne vosk. Ak sa tam už s dvomi nezmestíte, tak to vezmite k najbližšiemu automechanikovi, nech tam maticu privarí. Vyzerá to ako hliníkový rám. Pokiaľ tam nie je lepidlo na závity ani žiadna montážna pasta, tak to môže byť poriadne zadreté.
Než si to rozpižlal mel si tam natočit 2 matky a utahnout kontra a zkusit povolit Ted tak dat větší matku bodnout svářečkou vono se to ohřeje a měl bys to vytočit
V tomhle okamžiku stále ještě půjde kleštěma zmáčknout zpět k sobě ten vršek a natočit na to až dolů dvě matky. Dvouma klíčama ty matky utáhnout k sobě a za tu spodní to následně celý v pohodě vytočíte.
tam se spíše jedná o to povolení hned při tom přibodnutí/přivaření ...to teplo by mělo pomoci při povolení takže nachystat si předtím vhodné nářadí a pracovat ihned jak ta matka bude přivařená...
Alternatíva k privareniu matice je tam privariť pod uhlom 90 ° starý šroubovák. Máte hneď páku na povolenie. Následne ho ulomíte / odrežete a hodíte nazad k zváračke, kde bude čakať na ďaľšie kolo.
zdravím v kažém případě to na pár hodin-nebo i přes noc... pokapat třeba brzdovou kapalinou nebo naftou,WD jsou i přímo kapaliny které jsou určené na uvolnění závitu aby se ta tekutina dostala co nevíc k tomu závitu co je vevnitř...samozřejmě záleží jak moc a v jaké délce je to zažrané...
Hm, ocel zazrana do hliniku, protože to nikdo nemaz grafitkou.. Striknout wd,opakované. Matku+kontramatku utáhnout proti sobě, pak za to povolovat tam-zpet=rozviklavat, když se bude protacet tak matku navarit. Neukroutit sroub. Pomůže ohřát,nespalit barvu. Ale stejně i tak se hliníkový závit vytrha, takže nastoupí odvrtani,řezání závitu a zavitova vložka. Příště po pořízení kola všechny závity maznout grafitkou nebo molykou...
Bohužel jste to sdělil pozdě, byl to víkend řízků a hus. Ještě jsem neprasknul.
holandan
Vidím, že je tam prostor, takže nahřát nejdříve šroub páč je ze železa a ne jako futro že slitiny, pak futro poklepat a dobrými sikamy povolit. Když takhle povolí železný odvzdušňovací šroub na autě tohle určitě zabere. Hlavně neohřívat futro.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.