Nejste přihlášen/a.
Dobrý den , byl jsem s kolegou na pivo a s přibívajícím večerem jak se tak mluví různě o všem se nám svěřil , že má chatu , kde mu škodí nějaká zvířecí škodná . Po týdnu kdy tam není tak má hlavně půdu dost zaneřáděnou . A proto prý chystá v místě kde si myslí ,že škodná vniká na půdu past . Naspod chce dat tabuli plechu kterou ukostří a nahoře napne lanka dost od sebe do kterých napojí fázi . Škodná přeleze mezi lanky kdy se jich určitě dotkne a dostane ránu.Toto přece nemůže fungovat si myslím , bud to vyhodí pojistky ,nebo i pokud tam něco chytí tak přece to musí to zvíře spálit a může i vzniknout požár né? Děkuji za odpověd.
Velmi dúrazně varuji, že je to velmi nebezpečné a krom rizika požáru hrozí, že to zabije třeba hrající si dítě.
Řešením je oplocení, elektrický ohradník, fotopast pro zjištění, co je to za škodnou.
Nejsem odborníkem v oboru, je pravděpodobné, že dostanete lepší rady.
Nevím zda jsem to pochopil, bez schématu pochopím málo co. Ale ne, to nebude fungovat, země je částečně nevodivá, čili má elektrický odpor. A když tak to obteče to zvíře kolem dokola. Na elektrickou past by bylo nutné to napětí vytransformovat na potřebnou úroveň, ale tak aby to nezabilo člověka, protože elektrický proud střídavý může být smrtelně nebezpečný, může třeba chytnout člověka a nepustí dokud ho někdo jiný neodpojí nebo neotrhne pomocí tyče, která není vodivá a je suchá.
Syn měl na chatě něco podobného, co to bylo nezjistil, protože se to odstěhovalo. Vyhnal to tím, že koupil několi sáčků mletého pepře a rozsypal ho tam, kam zvířátko chodilo.
Podobný experiment s elektřinou jsem také použil ve skleníku, kam mi chodili potkani. Tam ale nehrozilo nebezpečí požáru, ani toho, že by tam šel někdo jiný, kromě mě. DOVNITŘ CHATY BYCH TO ALE V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDÁVAL.