Nejste přihlášen/a.
Nevím, jakou pojistku má řemeslník, ale jako zástupce kterékoliv pojištovny, bych odmítl plnění.
Po technické stránce***ano, správně píšete, vše zkontrolovat. Nevím, zdali vaše použitá vata byla hydrofobizovaná, páč ta vyschne a má stále stejné vlastnosti.
píšete o difúzní fólii, ale já si nejsem jistý, jestli každá taková fólie funguje jako doplňková hydroizolační vrstva (DHV), tzn. že si myslím,ž e běžná difuzní fólie neudrží déšť
potřebujete to vysušit a zkontrolovat, takže ty stropy bude asi třeba otevřít...
Dobrý den, hodně záleží, jak máte pojistku postavenou a jaké podmínky má pojišťovna. Obecně se dá odpovědět jen to, že pojišťovna může škodu uhradit v plné výši a nebo nemusí uhradit nic :-/
Na vás, jako poškozeném, je povinnost udělat maximum pro minimalizaci škod. Pokud toto bylo učiněno, tak pojišťovna nemá důvod neplnit, pokud je dané riziko pojištěné. Jak posoudí chybějící plachtu je už na likvidátorovi, nicméně pokud by z tohoto důvodu plnění odmítl, tak bych to osobně řešil s řemeslníkem, který danou radu dal a za stavbu odpovídá. A ať si to řeší jak chce. Případně si k tomu pozvat i nezávislého odborníka, který posoudí škody a to nejen na střeše ale i ostatním majetku, který byl kvůli zatečení poškozen.
Ze zkušenosti i praxe, při mimořádných událostech pojišťovny občas "poleví" a plní téměř vše, co je nahlášeno - ať už z důvody maximální efektivity odbavení požadavků, teoreticky snížení nákladů (administrativa a prověřování vs. vyplacená částka), tak i z důvodu jisté reklamy, kdy můžou říkat, že zvládly vyřešit 99% škod do x hodin/dnů. Ale na toto nelze spoléhat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.