Nejste přihlášen/a.
Jak se dovolat na ČEZ?
Zákaznická linka ČEZ Prodej. 800 810 820. Pro požadavky na produkty a služby. Denně od 7 do 20 hodin.
Kontaktní linka ČEZ Prodej. Linka s online přepisem. Po-Pá od 9 do 18 hodin.
Kontaktní linka ČEZ Distribuce. 800 850 860. Pro poruchy - nonstop. Pro technické požadavky - každý pracovní den od 8 do 18 hodin.
Nějak neumím čtenému porozumět...byli jste u ED.G., následně jste předělali elektroměrový rozvaděč a v té době jste přešli k ČEZ-u...Takže urgovat u ČEZ, čísla máte výše...takže zítra volejte od 8:00 do 18:00 a domluvte se na řešení..co jiného...když distributorem je ČEZ
Dokud se nesundá měřidlo, tak není potřeba v rozvaděči nic měnit, jenom kdyby tam bylo fakt něco katastrofálního typu dřevěný rozvaděč...
Pokud se sundá měřidlo, no tak už můžou požadovat Podle aktuálních připojovacích podmínek všechno předělat, ale území EGD neznám jak to tam mají...
Prostě pokud mám rozjebaný ER, tak do toho moc nehrabu. Taky v případě že ti upadla hodnota (štítek) hlavního jističe ze staryho černýho bakelitu, tak by mohli vyzvat k předělání! Protože odečítač tě nabonzuje...
Každopádně teď bych to už asi nehrotil pokud nemáš nadbytek času, a sehnal si elektrocentrálu Nebo kabel od souseda. Hrabat do rozběhnutých smluv, to už vyžaduje skutečně vyšší znalosti
Pokud na to spěcháš, měl jsi sjednat smlouvu u EONu
Zjevně nespěcháš, no tak si volej na to EGD
Dřív než se aktivuje smlouva ti to fakt nezapojí
Já když tohle dělal v území ČEZu, a u Čezu, tak od online zjednání po telefonu to trvalo myslím 4 pracovní dny. Následně jsem smlouvu odstoupil (Což je účinné dnem doručení a lze to provést pouze do 14 dnů od sjednání smlouvy) a uzavřel u nového dodavatele Příště vyndej hlavu z p... a mysli. Jinak já jsem tam volal pouze jednou, poté volali oni mě z toho zařizovacího odělení, Následně odstoupení jsem dal písemně e-mailem nebo přes ČEZ kancelář už si nepamatuji
.Třeba ti to schválně tvůj dodavatel naplánoval takhle pozdě aby jsi nemohl odstoupit u něj )
Jenže, já se bavím o variantě území Distribuce ČEZ a obchodníkovi ČEZ, tedy stejné území a stejný obchodník.
Proboha, tak si měl dát včas žádost u jiného dodavatele, Když si u toho původního dál ukončení s demontáží tak kdyby si dal u jiného dodavatele smlouvu dříve, tak by se nic nedemonzovalo.
Alespoň takhle to mám vyzkoušené U pre a ČEZ distribuční území, myslím, ale nemůžu tvrdit najisto, že v území EU aby to bylo stejné.
Chief
Ps: Příspěvky jsem doplnil tak si je přečti znova celé pořádně
pps: Protože vůbec nevíme, k jakému datu jaký úkon proběhl, tak nelze cokoliv předvídat. Ty už máš vůbec demontovaný hodiny nebo proč to řešíš? Pokud elektroměr nemáš demontovaný tak O NIC NEJDE a hoď se do klidu! Nebo proč jsi ukončil odběr? V takovém případě, pokud se rozvoďákový nebude něco líbit, tak požaduje předělání, proč vůbec došlo k demontáži a ukončení smlouvy proboha?! Rozjebaným za starým baráku na to bacha, protože budou požadovat předělat.
Když chceš jenom změnit dodavatele natvrdo, tak Dašice ukončení ale ještě před demontáží das novou smlouvu jinde. Jakmile sundají elektroměr, tak už je problém, musíš splnit aktuální podmínky, tedy modrý drát a další
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.