Záleží, jestli je ojedinělá a jak to má vypadat, jak dlouho to má vydržet, kolik to má stát, co je k dispozici.. Jestli je ojedinělá a jde o to jen trochu prodloužit vratům život, tak bych to místo obral až na kov, vystřihl trochu větší záplatu z plechu a vlepil ho zevnitř dvousložkovým lepidlem (nevo rovnou tmelem, kdyby nebylo), propadlinu zvenčí vytmelil, zabrousil a zatřel. Má šanci to vydržet dýl, než oprava kastle auta, které v zimě jezdí v soli.
Vybrousit, podlozit kusem plechu nebo pasoviny a zavarit. Z pohledove casti prebroudit do hladka. Pokud nemate svarecku, tak pouzit sklokaminat. blogauto.cz/...
Pokud bych se chtěl vyhnout vaření záplaty na perníkový plech, přilepil bych ji polyuretanovym karosářským lepidlem, kterým by šlo i zároveň pomocí špachtle dorovnat vzniklou propadlinu z pohledový strany. Má konzistenci silokonu, ale drží neskutečně, je pružný a pretiratelny.
Sehnal bych kus plechu, dva silné magnety a přilepil ho na díru. Jako lepidlo bych použil buď Mamut či jiné MS lepidlo, případně PU lepidlo či tmel, to bude držet ještě ve vysoké peci. Z venkovní strany pak zarovnat tmelem a natřít.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.