Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nestartuje pila

Od: aman odpovědí: 11 změna:

Dobrý den,

vlastním starší motorovou pilu hecht,do poslední chvíle fungovala.Ted,když se jí snažím nastartovat,tak ani neškytne.Venku svíčka jiskru dává a ikdyž nastříkám start sprej do sání,či válce tak ani přesto žádná snaha.Svíčku jsem zkoušel z jiné pily téže značky a taky nic.Vede mne to k doměnce,že svíčka dává jiskru pouze venku a ve válci nikoliv.Nicméně pokud by to tak bylo,tak absolutně netuším,kde hledat chybu.Prosím poradte.Děkuji.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

zkus nastartovat několikrát jako obvykle, pak vyndej svíčku a vyfoť nám , aby byly vidět elektrody, ať je fotka kvalitní. Poznáme, jestli není pila uchlastávaná.

tím bych začal

aman
hodnocení

Pro bobana.

Máte pravdu,kupoval jsem ji jako starší s tím,že se přechlastává,nicméně jakž takž fungovala.co se dá s tím dělat?Děkuji.

Je NEZBYTNÝ vyměnit membrány karburátoru a těsnění. I když se zdá být opticky v pohodě, je nutný vyměnit. To je praxe. Ty starý odolávaly hůř ETANOLU.

hlavně nám udělej tu fotku, pokud nás máš aspoň trochu rád

aman
hodnocení

Pro bobana.

Děkuji,fotku udělám zítra,snad to stihnu,takže to způsobil benzín s vyšším obsahem etanolu?

Na kolik cca vyjde sada membrán a těsnění?

Sada membrán,těsnění cca 150kc plus doprava. Servis naúčtuje cca 300kc plus cca třeba 1000kc práci plus seřízení
Pokud budete montovat sám, stejně ji musíte doseridit-karburator. Pokud neumíte, radši bych to někomu seřídit nechal.
Čekám, až ohodnoťte mou odpověď. Rvu se tady o body, o tu novou Octavku, co slíbil admin
výtka
Upozornění od administrátora 13. 06. 2024 20:31:47
! Pravidlo Z9: je zakázáno podvodně získávat ohodnocené odpovědi a říkat si o její ohodnocení. Při zjištění podvodu bude registrace vynulována popř. zrušena.
aman
hodnocení

Pro bobana.

Děkuji,co vyměnit celý karburátor?Nebylo by to jednodušší jak měnit ty membrány?

Tak vyndej karburátor a zkus ho rozebrat. Zrovna výměna membrán a těch těsnění kolem membrán bývá jednoduchá.

 

jirka*
hodnocení

0x
Před několika lety jsem platil za vyčištění a seřízení karburátoru na motorové pile 1500 Kč. To bylo skoro tolik, jako za podobnou novou pilu... Byl ucpaný karburátor kvůli dlouho stojícímu biopalivu, říkali.
Od té doby si čistím karburátor na křoviňáku sám.

 

hodnocení

0x

Těch věcí, co na tom může být špatně může být víc. Svíčka, karbec, zapalování a taky třeba méně komprese, když se ten(zřejmě) dvoutakt nějak drbne. Máš to starší kousek a nevíš jakou to mělo minulost, co to všechno už zažilo. A nedej na tu básničku o Hechtu. Asi víš? Ahoj.

 

hodnocení

0x

Tak jestli ani neškytne na podlétí přímo nad píst a neuchlastává se tak bych problém v karbecu nehledal.Buď zapalování ale jiskru hází , možná střihlí klínek pod setrvačníkem-hází v nepravou dobu...

Já bych to viděl na tu malou kompresi

bobannn
Proto jsem se dožadoval fotky zapalovací svíčky, taky jsem viděl dvoutakty na dlouhodobé bohatou směs, spousta sazí uvnitř a píst nahoře úplně černej, pak se to celý svinstvo sazí zapálí, vznikne prášek a mydlí se ve válci jako brusný papír. Takže bohatá směs líp nemaze,ale časem začne zadirat-smes prachu z vyhořelého karbonu a mastnota z paliva. Taková brusná pasta

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]