Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Svářeřka MMA

Od: nopember® odpovědí: 6 změna:

Jakou vybrat svářečku na takové / domácí žvýkání / .Vzít jen na elektrody či vzít kombinaci elektrody + trubičkový drát a od kterého výrobce. Podotýkám jsem v tom amatér. Svařuji jen plynem.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

dreamer
hodnocení

1x

Dobrý den,svařuji cca 40 let. Trafosvářečky z 80.let atd. na střídavý proud jsou překonané.Na ty se používaly rutilové,nebo případně kyselé elektrody (obal). Volil bych malou invertorovou svářečku,která dává stejnosměrný proud a používají se převážně elektrody s bazickým obalem.je na 240V,je malá a lehká.Na práce kolem baráku a na zahradě postačuje. Pokud nechcete svařovat tenké plechy např.při autoklempířině.To by byla vhodná svářečka MIG (CO2) ..

Já mám např.

heureka.cz/...

hodnocení

0x
Já jsem jen drobný kutil žijící v rodinném domku a dosud mi stačilo svařovat jen elektrodou. Ambice na plechařinu či mostní konstrukce nemám. Proto mi stačí malá svářečka střední třídy(to proto, aby dlouho vydržela).

hodnocení

0x

Pre domácnosť vám postačuje,len na elektródy. Pokiaľ by ste chceli kombináciu,tak už s CO2. Po výmene kladky sú niektoré prispôsobené aj na zváranie trubičkovým drôtom. Zváranie s trubičkovým drôtom,je také o ničom pri tých lacných zváračkach. Odporučujem vám domáceho výrobcu, s možnosťou blízkeho servsu.

hodnocení

0x

Zdravím.

Pokud bych si kupoval svou druhou svářečku tak se pokusím sehnat trafo JS 90: odkaz

Jako zámečník a domácí kutil celkem dost vytížená a stále funguje.

Koupena kolem roku 1987

Měl jsem doma půjčenou Omicron GAMA 1550A: sváří lépe, ale je citlivější na nečistoty.

hodnocení

0x

Před lety jsem na dporučení vícero svářečů koupil CO2 svářečku, na takové to domácí vaření (pro známého) ale naposledy kdy jsem potřeboval svařit z jeklů měřák na stavbu, tak to dělal elektrodovou. (ona je asi 3-4 lehčí a navíc bez tl.láhve , takže lehčí manipulace.)

hodnocení

0x