Dobrý den, chtěl bych si na autě místa která jsou rezavá ošetřit a natřít základem a pak stříknout barvou. Rez mohu smirkem přejet ale není potřeba použít ještě něco jako rezistin aby to tu rez dokonale vyžralo? Děkuji
Tak, nebo nátěr zastavovačem koroze (nátěr se vsákne do koroze a zastaví další korozivní procesy).
w
Zrovna jsem v ball cz nedávno na něco takového koukal, vážně je to dobrý i na karoserii? Můžete poslat nějaký konkrétní odkazy, ideálně někdo kdo má zkušenosti s auto klempíři no?
Dobrý den, použití antikorozivního základu např.: Reaktivní, Epoxidový, případně antikorozivního tmel bez potřeby základu. Já bych použil reaktivní základ posléze tmel vyztuženými skelnými vlákny, potom plnič pak barva v případě potřeby bezbarvý lak, nevím jestli máte metalízu, nebo pastelky. Normálně obrousit hrubost brusiva P-240 probrusů se nebojte, posléze reaktivní základ pak tmel vyztuženými skelnými vlákny, v případě díry vybroušené použít pod tmel třeba perlinku. Zbrousit tmel hrubosti P-240 i okolní povrch do rozstřiku pak plnič( zajistí se plynulé přechody a elasticita) zbrousit s pudrem hrubostí P-500 musí se zbrousit přechod a pomerančová kůra pak barevný lak, v případě potřeby bezbarvý. Asi bude potřeba si pak vzít leštičku, vyleštit aby nebyla poznat oprava.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.