Nejste přihlášen/a.
Chtěl jsem si v MŮJ ČEZ změnit zasílání vyúčtování z elektronického (na e-mail) na poštovní adresu, protože by mi to tak lépe vyhovovalo, ale bohužel tato možnost tam není v nabídce změny zasílání vyúčtování. Jde tam změnit pouze e-mailovou adresu. Kdysi mi bylo vyúčtování od ČEZu zasílané na mojí poštovní adresu a ani nervím kdy mi to změnili na e-mail. Nepamatuji si, že bych tuto změnu si měnil já sám. Jde to nějak změnit na zasílání poštou na poštoní adresu a nebo e-mail je u ČEZu jediná možnost zasílání vyúčtování?
Zasílání na adresu je zpoplatněno nemalou částkou. V nabídce přímo není, ČEZ má zájem na komplexním přechodu na elektronické služby.
Pokud je to zpoplatněné tak o to zasílání vyúčtování na poštovní adresu příliš zájem nemám i když by mi to vyhovovalo lépe. V čem je ale to zpoplatnění dobré když to stejně nejde nastavit? Alespoň nevím jak. A co důchodci a starší lidé kteří nemají internet a e-mail a ani s tím neumí pracovat? O ty ČEZ nemá zájem když jim nemá jak zaslat vyúčtování?
Co to tu zase plácáte, starším lidem a lidem co nemají internet (i těm co mají, ale chcou poštou) tak pořád zasílají poštou. Sice za poplatek, ale posílají.
Až tolik mi na tom zasílání vyúčtování poštou nezáleří i když by mi to vyhovovalo lépe. Pokud to je ale placené tak to nechám tak, protože se mi nechce za to platit. Stejně mám v úmyslu odejít od ČEZu k nějakému levnějšímu dodavateli. Mne šlo především o to, že v MŮJ ČEZ to změnit nejde a tak to vypadalo tak jako by to už poštou neumožňovali.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.