Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kapající termostatická baterie

Od: dav3 odpovědí: 1 změna:

Ahoj, po na můj vkus krátké době (cca 7 měsíců) nám doma začala kapat termostatická baterie ve sprše. Někdy kape opravdu hodně, jindy jen trochu a jsou dny kdy nekape vůbec. Také se jinak chová, když vodu po sprchování vypneme, někdy třeba vůbec nekape, jindy nezastaví. Nejsem odborník, tak jsem podlě nějakých návodů baterii rozebral a vyndal kartuši v pravé části, kde se nastavuje teplota. Tu jsem zkusil dát do octa, pomohlo asi tak na 3 dni. Problém u nás je, že máme ve vodě hodně manganu a když jsem kartuši vyndal, vyvalilo se z baterie menší množství částic. Druhým problémem je, že zatím nemáme pro celou bytovku filtr, takže si každý byt řeší po svém. První otázka zní, zda tyto částečky po nějakém delším čase způsobí, že se baterie zanese a začne prokapávat. Druhou otázkou je, zda kromě centralního filtu (omluvte moje výrazy, nevím jak se to jmenuje) existuje nějaké domácí řešení (plácnu - jemnější sítko?). Třetí otázkou je, kdy jsem se tady na fóru dočetl, že průtok vody (a tudíš pravděpodobně i to prokapávání) nezpůsobuje ta kartuše na pravé straně u regulace teploty, ale ta levá část, kde se reguluje proud vody a případně úplně uzavírá. Tam se po odšroubování víčka nachází něco podobného jako je ta kartuš, s ventilkem a pod ním je k tělu baterie přidělaná něco jako matka, ale když jsem jí zkoušel povolit klíčem, bylo to úplně bez šance. Jak to tedy prosím je a je na vině ta levá část baterie? A dá se nějak rozebrat? Moc předem všem děkuji a omlouvám se za laické výrazy.

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

kk
hodnocení

0x

1) Baterii vyreklamuj

2) Před baterii samozřejmě musí být sítko, dává se přímo do etážky, Téměř vždycky je to součástí termostatické baterie