Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Oprava kotle

Od: sadefasa odpovědí: 3 změna:
Dobrý den,firma nám nainstalovala plynový kotel, nefunguje.Firma na reklamaci nereaguje.Co říká zákon :mohu zavolat i jiného opraváře?Do kdy musí reagovat firma na reklamaci a co dělat ,když nereaguje?yBudu moc vděčný za vaši radu.Dekuji

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar clas
Na zarucni opravu volejte jakehokoliv smluvniho servisaka. Jmenny seznam mate na webovych strankach kazdeho solidniho vyrobce kotlu. Dulezite je mit potvrzeny zarucni list o uvedeni do provozu od servisniho technika, ktery ma smlouvu s vyrobcem. Pokud je problem s topenim mimo kotel, pak se uhanejte montazni firmu. Nejlepe pisemne, i emailem, do 30dni by meli resit zavadu.
zakladatel
10.03.24 07:47
hodnocení

Děkuji

 

hodnocení

0x
Informovat se na ČOI
coi.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]