Dobrý den, k 1.3.jsem opustila byt v Praze a přestěhovala se k partnerovi. Kromě nájemní smlouvy s tím samozřejmě souvisel i přepis energií. Nová slečna nezůstala u stejného dodavatele a vyřešila si to po sve ose u jiného. Já řeším ukončení odběru. Všechnu dokumentaci potřebnou k ukončení jsem zaslala dva dny před koncem měsíce. Dnes mi přišel email, že platnou smlouvu ukončí dle sjednaných podmínek ke 30.6.a že samoodecet plynomeru pro konečné vyúčtování můžu poslat do 3.7. Jsem z toho zmatená, pořád tam volám a vše se zdá být ok, poradili, pomohli, poslala jsem co se dalo a oni mi pak pošlou že můj odběr bude ukončet 3 měsíce po tom co už tam nebydlím a energie odebírá nová najemnice? Chápu to správně? Je to můj první byt a stěhování, vůbec tomu nerozumím
Je to tak, pokud nový nájemní přejde k jinému, tak platí to co sdělili: "platnou smlouvu ukončí dle sjednaných podmínek ke 30.6". Stav plynoměru máte vyfocen, takže ten jim dáte. Občas to někdo obchází, že požádá o ukončení smlouvy s demontáží plynoměru, to netrvá takovou dobu, ale nový nájemník má pak problém s plynoměrem zpět.
Já si vždy bral plnou moc od nového a starého, přepisoval jsem to za ně.
Jednou jse mměl tento problém s dlouho dobou přepisu u Innogy, minulá nájemnice dokonce odlásila obr s demontáží měřidla. Dalo to dost práce, stihnout novou smlouvu do doby demontáže plynoměru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.