Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Innogy elektřina - kontrolní odečet v aplikaci

Od: dominika odpovědí: 2 změna:

Zdravím, nenajde se tu někdo, kdo by věděl, proč mi nejde zadat kontrolní odečet elekřiny? Vždy mi to napíše, že "Stav odečtu překračuje maximální mez tolernace". Všechny zálohy mám uhrazené, smlouvu mám platnou až do listopadu tohoto roku. Poslední odečet jsem zadávala na konci listopadu.

Plánuji si tam samozřejmě zavolat, ale napadlo mě zkusit se optat i zde, zda s tím někdo nemá zkušenost, zda to je jen chyba v aplikaci nebo zda je to nějaký problém nebo tak.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

111®
hodnocení

2x

stává se to když systém nazná že spotřeba je větší než očekávaná. Pak to řeším e-mailem

dominika
hodnocení

Děkuji za odpověď :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]