Nejste přihlášen/a.
Zdravíčko, jsem mladý klučina (17), a studuji řermeslo. Rád bych si v dospělosti postavil dům, menší plány jsou, a vím jak by měl přibližně vypadat. Počítám podstatě s každou věcí, a jelikož jsem instalatér, nebo učím se ho druhým rokem, tak tomu částečně čím dále více rozumím. Ale ty plány chci nechat co nejvíce osvěžené, takže aby mě to více motivovalo. Proto jsem se rozhodl si vytvořit 3D model, někam na stolek abych viděl co chci v budoucnu mít apod... hlavně si nějak ve volném čase hrát, když to povím takhle. Je tu něco, materiál nebo takového, z čeho si mohu postavit menší domek na stůl?
Jestliže se chápeme, nějaké modelářství, jestli to říkám nějak dobře.
Předem děkuji za odpověď.
Pěkná představa a fandím vám Určitě záleží na rozpočtu a i míře detailů. Např.polystyren je docela tvárný a dají se s ním dělat kouzla. Popřípadě balza, různé dřevěné lišty, modelářská hlína, sádra, tvrdý karton. Kombinace všeho dohromady
Každý materiál má něco ale vyhrát se dá asi s každým. Líbí se mi i tip od Juraja.
Popřípadě zkusit i 3D tiskárnu - na PC si s tím vyhrát a pak vytisknout. Máte možnost ve škole? Popřípadě, v některých městech jsou k dispozici dílny, kde si můžete model vytisknout sám nebo si ho nechat vytisknout na základě zaslaného modelu. Vyjde to levněji než si kupovat vlastní
našel jsem ještě 1 forum, kde řešili něco podobného. Tak tam třeba také najdete inspiraci diskuze.modely.biz/...
Hejtů si nevšímejte a držte se toho, co vás baví a jděte za svými sny. Asi hodněkrát narazíte, půjdete slepými cestami ale to vše vás jen posune dál Jediné negativum toho je, že to zabere více času a asi i financí. Ale osobně to u sebe beru tak, že ty "zbytečné" výdaje, jsou výdaje za studium a pak to tolik nebolí
A tak to měl a má každý, co se chtěl něco naučit, dokázat sám a nenechal se odrazovat jinými.
Klidně z papíru, to vás nenapadlo?