Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Spolubydlící mi krade věci

Od: mrtn odpovědí: 6 změna:
Dobrý den,
studuji na VŠ a bydlím na koleji s jedním spolubydlícím, který to podle mě nemá v hlavě moc v pořádku. Skoro nikdo se s ním z ročníku nebaví, má strašné velké ego. Přestal se se mnou bavit když jsme se pohádali ohledně úklidu. Potom byl chvíli klid, každý si hleděl svého a teď jsem zjistil, že mi chybí občanka a 200 Kč. Jsem si skoro jistý, že jsem to neztratil někde venku, mám to vždy schované tak aby to nevypadalo. No a podle mě za to může právě můj spolubydlící. Chci se vás zeptat, co mám v této situaci dělat? Nemám možnost si to před ním někde v pokoji schovat. Mám napsat vedoucí koleje? Podle toho co jsem četl se to ale stejně nejspíš nevyřeší.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

asd1
hodnocení

8x

Hned nahlásit občanku na policii jako odcizenou.

Vyřídit novou.

Na borce nalíčit ověření - vhodně umístěná bankovka, mít opsaný sériový číslo. On pak sice může říct že jsi mu jí dal, ale budeš mít jistotu že to opravdu šlohnul on.

Vyřídit přestěhování s podezřením na krádež, příp. že si vůbec nesednete. Když nepřestěhnujou tak kolej ukončit a jít do privatu..

hodnocení

5x
Důkaz nemáte. Okamžitě nahlašte ztrátu občanky. Pokud jste si tedy jistý, že jste o ni přišel.

hodnocení

2x

To je tvrzení proti tvrzení, čili moc s tím nenaděláte. OP nahlásit jako ztracený a požádat o přestěhování. Do té doby koupit kovovou pokladničku na cennosti a ukázat ji vedoucí koleje s vysvětlením, ať máte svědka. To se snad neodváží ukrást (a pokud ano, pak nezbývá než volat PČR).

mrtn
hodnocení

Už jsem to nahlásil na úřad. Chci se zeptat, jestli si můžu vzít na pokoj malou kameru s tím, že by snímala jenom moji půlku pokoje? nebylo by to nezákonné?
ttt
zajdi za vedouci koleje jak radi asd1
asd1