Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kniha o strukturované kabeláži

Od: boban® odpovědí: 7 změna:
Zdar
Silovou elektroinstalaci umím, jsem elektrikář, ale zeptám se na dobrou knihu (současnou), která pojednává o základech strukturované kabeláže,převážně v domech, bytech, klidně i průmysl
Hezkou sobotu

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

9x

Žádná kniha vám nenahradí setkání s odborníky z praxe a navíc získáte certifikaci

Školení strukturované kabeláže Solarix

solarix.cz/...

První den
Metalická kabeláž část I. - co je strukturovaná kabeláž, přehled nejdůležitějších standardů, kategorií a tříd vedení, rozdíly mezi nimi, typické instalace
Metalická kabeláž část II. - konstrukce kabelů, třídy reakce na oheň, výběr vhodných instalačních kabelů a komponentů, strukturovaná kabeláž a PoE
Měření kabeláže - topologie měření, typy měřicích přístrojů, výkonové parametry, co dělat ve chvíli, když některý z parametrů neprochází měřením
Základy instalace - nejdůležitější instalační postupy a technické informace týkající se instalace strukturované kabeláže, výtah toho nejdůležitějšího z normy ČSN EN 50174
Praktická část - měření certifikačními měřicími přístroji od Fluke Networks, instalace testovací linky
Závěrečný test

Druhý den
Optická kabeláž část I. - princip přenosu optického signálu, typy optických vláken a jejich použití v praxi, konstrukce optických kabelů
Optická kabeláž část II. - typy optických konektorů a vlastnosti broušení ferulí, pokládka optických kabelů, ukončení vláken, měřicí přístroje a měření
Rozvaděče - vysvětlení pojmů, standardy a normálie, nabízené produkty a jejich typické použití, příklady, aplikace, zakázková řešení a jejich zadávání
Praktická část - instalace optického kabelu a panelu, svařování a měření
Závěrečný test

---

To je jen příklad - více firem pořádá podobná školení

hodnocení

@vibe2
Mrknu na to.
Díky za obsáhlý příspěvek vážím si toho *palec*
ben®
vibe2 - kolega si toho velmi váží a palcuje, já hodnotím.