Zdravím všechny, jak už napovídá nadpis, mám problém s topením. Je odvzdušněné (teče z něj voda žádný vzduch), jednou za den tak na hodinku cca topí ale jinak je celý den studené, některé radiátory jsou vlažné. Vodu jsem dopustila nejdříve na 1,5, 2 a na 2,5 protože už jsem zoufalá. Nevíte někdo co by mohl být problém? Velká bublina vzduchu někde uprostřed?
To určitě nebude zavzdušněním, ani tlakem, to by netopilo nikdy. Máte teplou výstupní trubku z kotle? Jak máte nastavený prostorový, kotlový, případně venkovní termostat? Nemáte prostorový termostat umístěný někde v teple (na sluníčku, blízko sporáku...)? Jak máte nastavené termostatické ventily?
olinl
Venkovní termostat? Neměl si na mysli spíš venkovní čidlo pro ekvitermní regulaci kotle?
Vsechny trubky vstupni i vystupni jsou studene, ted nevim jestli vse chapu spravne, nejsem moc technik ale - termostat na kotli je na 61 stupnu na topeni a prostorovy mam jen jeden vevnitr a ten je na 23 a ukazuje 18, a kolečko že kotel “pracuje”. A ventily bohužel vůbec nevím. Ale pokud jsou všechny trubky studené tak bude asi spíš problém že kotel neohřívá vodu ne?
nejede vám kotel, co máte za kotel elektrika, plyn, tp.? termostat máte nastavený dobře? to že je na něm 23 neznamená že musí sepnout když je tam u vás 18 hledal bych chybu v termostatu dejte foto kotle a termostatu termostat je drátový nebo bezdrátový?
sasa*
A omrkněte baterie v termostatu! Displej LCD nepotřebuje mnoho proudu, ale spínací relé k překlopení ano.Že svítí kolečko na termostatu, je jen, že dává popkyn k topení !
Píšete, že kotel občas topí. Pokuste se zjistit, za jakých vnějších podmínek k tomu dochází (venkovní teplota, vnitřní teplota, denní doba...) Z toho by se dalo vycházet při lokalizaci poruchy,
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.