Nejste přihlášen/a.
Jak mám do telefonu vysvětlit,co mám s předním kolem u skládačky.Ta brzda na předním kole se pohnula tak,že drhne na jedné straně do pláště a má skřípavý zvuk.Anebo mohu to spravit sama,kolo potřebuji každý den a tam to bude týden.
Dnes už se musí objednávat i do opravny kol a já bych prosila o chlapskou radu.fíky
Jediný,kdo je slušný je 88 r.soused na odpočinku,jinak samá novodobá výchova,co sem tam pozdraví.
pro : pan Držte se dotazu,pokud chcete odpovídat a máte k tomu co ...
Na váš pokyn,nebudu za jízdy na pokažených brzdách natáčet video.Tady se objevují flustrovaní jedinci,co se jdou ventilovat ze svých traumat,koukám...
Neplatí to pro většinu,někteří jsou nejen slušní,zejména znalí,a tak to má být.
Tak sousedi tu jsou,ale takové vztahy nemáme.Výborně popsané,to bude přesně ono,chce to dát do středu,zkoušela jsem to sama přes hadřík.posunout,ale nešlo to... a mám docela strach,abych to neutrhla.
Popsat to můžeš přesně tak, jako tady.
Toto se dá udělat na počkání. Lidi si to dělají většinou sami.
Když pošleš pár fotek z různých úhlů, tak ti tu lidi poradí jak na to. Rovnou polož dotaz, co za nářadí je třeba. Většinou stačí šroubovák a imbus, což se dá všude sehnat a cena je menší než v servisu, i když je možné, že toto ani účtovat nebudou.
Zdravím.U staré ,,skládačky,, bude určitě clip brzda.Na opravu stačí dva klíče velikost 10.Brzdu srovnat a dotáhnout matice.Popřípadě i seřídit brzdové špalky na ráfek kola..Já jsem teda přední brzdu moc nepoužíval - brzdil jsem torpédem.
Požádejte i kohokoliv kdo má auto a nářadí.Když bude mít náladu,tak to za pusu opraví.
Nemyslím,že tam v té době montovali viz foto 2
asd1: Jak píšeš ...ten šrot z Esky? ,tak je zajímavé,že po tolika letech s minimální údržbou jezdí ještě dnes.U nás na ní jezdí i majitel zlatnictví+zubní ordinace+hospody.Jen ,,hodil,, rám a přední vidlici do černé - ostatní v chromu.Dal tam vlastně jen trojtalíř a přehazovačku,jiné brzdy.Takže šrot to určitě nebude.
asd1: Šrot? Nekomfortní, těžké, ergonomicky naprosto v ).(, ale šrotem bych to nenazýval. Vydrželo to neuvěřitelné věci a s trochou údržby to bylo prakticky nezničitelné. Na cesty do hospody ideál.
Jo šrot. Hlavně kvalita ložisek, jak konusy v nábách tak hlavový složení, šlapky. Vymletý důlky po 500 km. Vyžvejkaný klínky. Ráfky z bláta, osy šlapek i středová osa taky z bláta, sedlovka i řídítka to samý. Představec s klínkem coi řídítka sotva držel. Trochu skočíš a vohne se to..
Že to bylo těžký jak prase, nepohodlný atd. už byla jen třešínka na dortu.. "Jde na tom dojet po rovině přes vesnici do hospody" neni zrovna moc, to ti splní i jakákoliv plečka z Kauflandu a dovolim si tvrdit že kvalitou je na tom líp než slavná Eska. Žádná škoda, že po revoluci krachli a fabriku pro jistotu srovnali buldozerem
Tohle trvá nějakou dobu, než si sedne. A mnohdy je jednodušší po každém zabrždění do toho šťouchnout prstem. Jinak je dobré nosit s sebou několik klíčů a průběžně to dorovnávat, než si to sedne. Pak už to vydrží, dokud se to zase nehne.
Ostatně přední brzdou se zase tak moc nebrzdí. Já jsem se jí naučil používat, až když mi zlobila ta zadní v náboji (systém torpédo).
Brzda nemá drhnout do pláště, brzda má drhnout o ráfek. Takže asi bude potřeba její špalky nastavit, aby šly proti ráfku a ne proti plášti.
Opravně říct, že potřebujete seřídit přední brzdu, že drhne na jedné straně o ráfek (nebo o plášť) a oni by měli vědět. Je to oprava na 10 minut. Tak zkuste objet servisy, třeba to některý udělá hned a na počkání. Cenu si netroufnu odhadovat. Já osobně si radši veškeré opravy dělám sám. A tohle zrovna zvládne podle mě úplně každý.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.